Ga naar inhoud

2 daagse rit Eifel / Nurburgring en Moezeldal 6+7 september 2014


mohikaan

Aanbevolen berichten

^ vermoedelijk wordt er door een aantal mensen aan je rij kwaliteiten getwijfeld.

Door henk niet hoor.

Bij de afdaling van het provinciale weggetje K13 in de Eifel, stond Guido ons steeds na ca. 20 bochten netjes op te wachten. Vandaar zijn bijnaam "the Stig"

Link naar reactie

Henk, is het de bedoeling dat we het hotel individueel zelf boeken?

Ja zekers, ben geen reisbureau :lol:

Maar even serieus, dat zou te veel rompslomp geven, denk ook aan garantstellen met creditcard, annuleringen etc. Rob kon dat doen met de europatoer doordat iedereen ruim vooruit moest betalen etc. Ook waren de meeste (wintersport) hotels nagenoeg leeg. Ook aan het Comomeer was het naseizoen.

Ervaring leert ook dat sommige inschrijvers bewust een ander hotel kiezen dan waar wij geboekt hebben. Zeker in Cochem heb je kamers tussen 60 en 200 euro etc.

:blink: voor een rit van 2014 <_<

Ja zekers :):lol::clown::sFun_banana2:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Voor vrijdag Haus Hubertus in Winterspelt geboekt, Stumbergershotel in Cochem (voor zaterdag) was al volgeboekt :muur::muur:

Zijn er al die een ander hotel in Cochem hebben geboekt, zoja welke ??

Voor zaterdag 'Altes winzerhaus' in Cochem geboekt

aangepast door maRRco
Link naar reactie

Ik heb (voor de 1e nacht) bij haus hubertus geboekt, en de 2e nacht in 'Altes winzerhaus' in Cochem (dat hotel ligt 50m van Stumbergershotel vandaan).

die beide hotels liggen beide in cochem-sehl, en dat is ongeveer 1,3km van het centrum van cochem, dus nog redelijk op loopafstand.

Bizar dat al die hotels in cochem zelf al een jaar van tevoren ook in deels het naseizoen al volgeboekt zitten. Dat duidt toch niet op recessie :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

ik had ook geboekt voor vrijdag bij haus hubertus maar deze weer gecancelled. Men was niet van plan in te gaan op mijn dieet (allergie) verzoek voor het ontbijt, die mocht ik zelf regelen. Ik ga niet betalen voor kamer met ontbijt en dan deze zelf te moeten verzorgen. kijk nu rustig naar een ander hotel.

Heb eveneens 'Altes Winzerhaus' voor zaterdag geboekt.

Overgens Guido de hotels zijn al "volgeboekt" maar dat veranderd steeds. met de afgelopen rit was Le Beau site steeds volgeboekt maar 2 weken voor de rit waren er plots kamers beschikbaar maar toen kon ik mijn reeds geboekte hotel niet meer cancellen

Link naar reactie

. . . maar dat veranderd steeds. met de afgelopen rit was Le Beau site steeds volgeboekt maar 2 weken voor de rit waren er plots kamers beschikbaar maar toen kon ik mijn reeds geboekte hotel niet meer cancellen

Dat sluit aan bij mijn stelling, dat ze vooraf liever geen kamer boeken voor alleen de zaterdagnacht.

Immers : (bijna)niemand gaat naar naar een vakantiegebied om alleen een vrijdagavond te slapen.

Pas als ze op het laatste moment zien dat ze nog kamers over hebben, kun je alleen de zaterdagnacht boeken.

Link naar reactie

Idd ik zie het:

Als je een heel weekend (vr-ma) boekt, dan zijn meer hotels in cochem die plek hebben...

Wel behoorlijk aan de prijs de meesten, maar da's een andere zaak

noooit geweten dat dat zó werkte :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Tjonge jonge, poosje niet gepost hier.

Onder het posting geweld van 4 provincie-, paas-bloembollen-, dolomieten en andere ritten zou je bijna vergeten dat over slecht 8 maandjes deze fantastische Eifelrit weer gereden wordt.

Alle hoogtepunten van de Eifel, de Moezelvallei en een bezoek aan de Nurbergring in slechts 2 daagjes.

Wein, :drank: Weib :wub: und gesang :guitar: en al het andere goede dat Duitsland te bieden heeft.

Startpunt slechts een uurtje onder Maastricht!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Eerst nog de Paasrit met dito weer, bochten, heuvels, Duits voer en leuke afdalingen en in juni tropisch heet in het hooggebergte, Italiaanse lekkernijen en bloedstollende afdalingen :P

Link naar reactie

Ok dan Rob:

Als je na de mooie afdalingen tijdens de paasrit in Duitsland (met Bratwursten) en de bloedstollende ritten door de Dolomieten nog meer in de bergen wil rijden en een italiaans Pizaatje wil nuttigen in de Eifel,.... op 6 september ............etc.

Zo beter? :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.