Ga naar inhoud

Wheel spacers of spoorbreedte verbreders?


socrates69

Aanbevolen berichten

Hey Z3-fanaten,

Ok, ok, ik ben nieuw en blond ... maar zoals een hele slimme filosoof (de echte Socrates) een zei: "domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden")

Komt ie...

Spoorbreedte verbreders zijn toch gewoon "blokjes" tussen de as en de velg zodat de velg (zeg) een cm meer naar buiten komt te staan?

En als dat zo is, zou het dan mooi zijn om achter wel te verbreden en voor niet?

Is dit een hele prijzige optie? Als het alleen "blokjes"zijn, kan het nooit de wereld kosten :foto: Toch?Maar ik heb me hierin al meerdere keren vergist :foto:

Pieter

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hey socrates 69,

Voor de prijs hoef je het niet te laten (is optisch heel mooi) 15 mm dik ongeveer 50 euro,dan nog langere wielbouten a 2 euro per stuk en dat allemaal bij reedijk in strijen.

Prima bedrijf en niet duur, als ik geweten had dat de verbreders zo goedkoop waren had ik ze niet zelf gemaakt.

Link naar reactie
En als domme vragen niet bestaan, Socrates is dus niet jouw achternaam zoals ik dacht? Maar een of andere filosoof?  :foto:

Nope, Socrates is niet mijn achternaam. Slechts mijn favoriete filosoof. Hij is wel al een tijdje dood hoor :foto: (hij leefde van 469-399 voor Chr.) maar nog steeds niet saai :foto:

En ik geloof dat domme vragen echt niet bestaan :foto:

Pieter

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.