Ga naar inhoud

windscherm


Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen??? ik zoek al lang een oplossing voor een windscherm, ik heb rolbeugels van schnitzer en het windscherm dat ik nu heb is die volledige hoes die ik over mijn rolbeugels moet trekken zoals de z3 van Sacrates 69.

maar ik wil graag een soort scherm van plexiglas wat je tussen je rolbeugels kan plaatsen zoals op de volgende foto ongeveer...

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb zelf ook een plexi windscherm gehad met klittenand wat om de rolbeugels gaat, maar toen het barste na 3 jaar heb ik het eraf gehaald (lijkt me geen goed plan om het te verliezen op de snelweg met 120+).

Ik wilde toen zelf een nieuwe uitsnijden, maar dan van het onbreekbare lexaan. Ik heb daarvoor een plaat in huis. Maar toen kwam de nieuwe wagen, met een standaard scherm van BMW en dus ligt de plaat nog thuis.

Misschien kan je daar zelf iets mee maken wat past? Op je fotootje vind ik de bevestiging zwak overkomen, misschien dat dit beter zit dan het eruit ziet.

Link naar reactie
Eerlijk gezegd vind ik dat met klittenband niet zo mooi uitzien, heb die vent toen ook een keer gemaild, nooit respons gehad ;)

Klopt wel een beetje ja. Maar als je zwarte rolbeugels heb, dan zie je er niet eens heel veel van. Ik heb ze ook een seizoen met zwarte tiewraps vastgemaakt. Iets subtieler misschien.

Link naar reactie
Heb ook niet gezegd dat ik het WEL mooi vond :D

ik vind ze wel mooi, eerlijk gezegd, maar ik heb dan ook een vaste achterruit :)

Link naar reactie
Zoek ik zelf ook nog, had er een van Auco maar dat pastte niet goed, de Schnitzer beugels hebben een andere vorm als origineel.

Die van de foto ziet er erg leuk uit, maar hoe kom je eraan ;)

http://www.motormec.co.uk/z3acc.html

Voor het luttele bedrag van 350 GBP.

Ah, foutje! Het gaat om de rolbeugels, niet om het windscherm. Sorry! :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zoek ik zelf ook nog, had er een van Auco maar dat pastte niet goed, de Schnitzer beugels hebben een andere vorm als origineel.

Die van de foto ziet er erg leuk uit, maar hoe kom je eraan ;)

Klik op: http://www.cabriocare.nl/pages/winddeflectors.html

Klik daarna op de link winddeflectors, onderin de tekst. Kijk dan bij Z3.

Ge-edit: Ik zie dat Sledge dit scherm al had gepost, alleen van een andere leverancier.

Link naar reactie
nee, mijn smaak is het ook niet...

en dan die prijs....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.