Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket
 Share
Volgers 6

Aanbevolen berichten

Dat er in Engeland veel BMW's rijden en heb met name opvallend veel Z4's E85 gezien.

En dat ze bij de Morgan factory in Malvern de klepdelsels van BMW blokken een ordinair gepopnagelt MORGAN merkplaatje voorzien.

aangepast door Veloce
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 6.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik kon tot voor kort dus ook 3 positieve (en 1 negatieve) stemmen per dag uitdelen. Het is me overigens een raadsel waarom het kunnen uitdelen van extra stemmen klaarblijkelijk als een privilege gezi

mijn vrouwtje gister met de zzz naar de fisio,lekker open rijden, daarna nog even langs een winkel. Recht voor de deur geparkeerd, daarna met boodschappen terug uit de winkel, krijgt ze de zzz niet me

Vandaag lekker weer, stond met kappie open bij een stoplicht. Vent naast me draait zn raampje ope en zegt lollig: "zullen we ruilen?" Ik keek even naar zn vrouw, en zei : "nee hoor"

Posted Images

Zijn ze niet meer van hout?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet alle types.

aangepast door Veloce
  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

dat het soms goed is iets op voorraad te hebben:  1,5 jaar geleden met het vervangen van de GM5 door de dealer, bleek het slot opeens kapot. gezegd dat ze maar een nieuwe moesten bestellen en dat ik die dan wel monteerde... zelfde dag verdween het probleem nog ( wel zelf gehad ook) dus week later slot opgehaald en in de kast gegooid. lekker rond rijden etc op de cv gaat alles toch goed open. 2 weken geleden sleutel 2 z'n batterij ook naar de mallegiezen (batterijen besteld, maar nu nog tijd vinden om ze weg te brengen). van de week ging het slot steeds moeilijker open, met dat ik zaterdag 4-5 x moest trekken eer e deur van binnenuit openging. maar heel snel alles uit elkaar gehaald. vanavond maar weer opbouwen met nieuw slot.

aangepast door lightning87
Link naar bericht
Delen op andere sites

Van het Duitse Z forum, vond het wel leuk.

• Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat mijn Z'je in goed gezelschap was van het weekeinde.

1969 C3 Corvette met 7 liter big block!

Vergelijken hoeft niet, Totaal andere auto voor mensen met totaal andere wensen.!

WP_20170701_16_33_34_Pro[1].jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Mooi man! 7 liter. Sjemig de pemig hé ...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi man! 7 liter. 

Zo worden ze niet meer gemaakt. Het voelt altijd lekker behalve bij de pomp. Maar dat maakt voor een liefhebber niet meer uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi rood is niet lelijk, op,het Duitse forum M stoelen voor de E85. Hoofdprijs.....

http://www.zroadster.com/forum/index.php?threads/m-sitze-traumrot-inkl-türverkleidungen-aus-fl-2007.120447/

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

^^ Die zag ik ook. Het is wel met matchende deurpanelen, alle opties en je ziet ze erg weinig in zo'n goede staat. Absoluut gezien een boel geld, maar in vergelijking met andere recente aanbiedingen (en bijvoorbeeld de twee sets die nu op MP) staan zo gek nog niet ...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor iemand die de z.g.a.n. stoelen in die kleur zoekt, is het een buitenkansje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

^ en ^^  Mooi setje, in de goede, kleur, maar jammer genoeg heb ik een extended leather interieur in grijs en is dit setje in zwart.. :( Nou is dat voor de stoelen wel te wijzigen, ( die zwarte onder covers zijn makkelijk te vervangen door grijze en kosten ook de wereld niet)  maar de deurpanelen is helaas een ander verhaal en de oude laten zitten is geen optie i.v.m. een totaal andere tint rood. default_nono.gif   Dus blijven we maar verder zoeken naar een niet-zwarte set M-stoelen voor een grijs interieur... Er kan nog wel wat tijd bij, zoek pas een jaar of 4....   :cool2:

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 5-7-2017 om 22:14, 330dM zei:

Zeg het maar,

Lijkt mij wel ja!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat mijn garage erg leeg is sinds vanmiddag :sSic_sick:

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

Nou, doe er iets aan Ad!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vond hem wel grappig....

IMG_0540.JPG

• Like 1
  • Sad 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat de lay out is aangepast.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat niet alleen de lay-out is aangepast, maar dat ik eerst opnieuw moest inloggen en vervolgens m'n profiel aanpassen alvorens weer het forum op te kunnen. <_<

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

^^ effe wennen....

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Administrator

De versie van IPS is volledig vernieuwd incl. deze aanpassing. Het opnieuw moeten inloggen is standaard bij grote updates.

De like functie is overigens ook aangepast, niemand nog opgevallen? :rolleyes:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share