Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Weet niet of deze al gedeeld is:

 

 

Het zijn wel Amerikanen maar toch is het inhoudelijk best goed. En ze beschrijven het gevoel dat ik bij de mijne heb ook erg goed, dat heerlijk pure waarbij je je echt met de auto verbonden voelt dat ik b.v. in mijn G30 LCI heel veel minder ervaar.

Link naar reactie
19 uren geleden, timewa zei:

Weet niet of deze al gedeeld is:

 

 

Het zijn wel Amerikanen maar toch is het inhoudelijk best goed. En ze beschrijven het gevoel dat ik bij de mijne heb ook erg goed, dat heerlijk pure waarbij je je echt met de auto verbonden voelt dat ik b.v. in mijn G30 LCI heel veel minder ervaar.

 

Hi, is toch ook ook een totaal andere auto, motor, kilo's, cilinders en...leeftijd?
Vind zelf het verschil idd ook heerlijk, al zou ik het liefst de motor van mijn 5 in de Z willen 😉

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Heb een abonnementje op Discovery+ genomen, kende het eigenlijk niet, maar met de Olympische spelen is dat best interessant. € 29,95 voor een (het eerste) jaar. Meerdere livestreams, terugkijken, veel meer dan NOS. En als bonus alle Discovery petrolhead-programma's streamen 😀

Link naar reactie
  • Administrator

Heb ik ook een tijdje geleden gedaan. Wat ik jammer vind is dat je - of ik in ieder geval - niet live kunt kijken. 
 

En ik ben voor mijn gevoel een beetje door de petrolheads programma’s heen. Heb je nog tips @330dM?

Link naar reactie

Ik zie wel verschillende dingen live nu, app installeren (op de TV), werkt prima eigenlijk. 

Wat ik leuk vind; Wheeler Dealers (16 seizoenen inmiddels 😮) Goblin garage, Fantom works, Chasing Classic cars, American Chopper.

Link naar reactie
  • Administrator

Oké dan! Ik ga nog eens proberen om live te kijken dan. Ik hebd e app ook op mijn (best niewue) TV, dus daar zou het niet aan moeten liggen. 

 

Wat misschien nog leuk voor jou is, is "Flipping bangers". Zijn maar twee seizoenen en ze klussen echt als beunhazen, maar het is best grappig.

Link naar reactie

Het mooiste programma op dit moment vind ik dan Car S.O.S. En die zit dan net bij de concurrent NGC. Maar goed, het beste programma was toch wel A Car Is Born van Mark Evans. Geen poespas en veel uitleg. Geen drama, geen achterlijke deadlines.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Onze opper goeroe, eigenaar van dit mooie forum is de bescheidenheid zelve.....

Daarom mijn bijdrage voor volgend jaar weer overgemaakt met de aanmoediging voor een ieder om dit mooie voornemen in daden om te zetten!

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

In het AD:

Flitsmelders zijn in NL niet verboden, want ze maken je attent om je snelheid te verlagen is het overheidsstandpunt.

Gebruik je een flitsmelder in Duitsland en word je betrapt door de politie, dan riskeer je een boete van 75 euro. In Frankrijk kun je zelfs een boete krijgen van maar liefst 1500 euro.

Een dienst als TomTom heeft het probleem in Duitsland opgelost door de meldingen in dat land automatisch uit te schakelen. In Frankrijk ontwijkt TomTom het verbod door alleen ‘gevarenzones’ aan te geven, en dus niet de exacte locaties van de flitspalen die daar staan.’

Link naar reactie

Hiervoor mijn dank. Om deze meer tot uitdrukkng te brengen is er €. 15  overgemaakt als sponsorbijdrage voor dit forum.

Voor de newbees, zie in het menu hierboven, hoe dat kan.

 

Link naar reactie
  • Administrator
Op 13-1-2023 om 16:57, mohikaan zei:

Hiervoor mijn dank. Om deze meer tot uitdrukkng te brengen is er €. 15  overgemaakt als sponsorbijdrage voor dit forum.

Voor de newbees, zie in het menu hierboven, hoe dat kan.

 

Dank Henk!

 

Ik moet eea nog bijwerken, door diverse server issues en bugs in de laatste software van het forum, is het even niet mogelijk geweest, maar de grootste problemen lijken opgelost.

Geldt ook voor een aantal andere donateurs die inmiddels hadden gedoneerd, dit wordt van de week verwerkt. Allen dank!

 

 

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.