Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Wel een vrij makkelijk verhaaltje. Klopt het trouwens dat de Z3M ooit als concurrentie van de 911 bedoeld was?


Dat lijkt me inderdaad vrij optimistisch, het lijkt me eerder een concurrent voor de kleinere Porsches van destijds ...

Link naar reactie

Zet de vermogens eens naast elkaar !   996   300pk   , Z3M 321 pk  
Echter de Porsche 911 is en blijft een iconische auto qa ontwerp.
En de Boxter komt ook redelijk in de buurt. 
Rijden perfect maar alles heeft ook een uiterlijke smaak en imago 
En de Z3M coupe heeft geen echte vergelijkbare concurrenten van wegens zijn bijzondere afwijkende ontwerp.

aangepast door MNZ3M
type fout
Link naar reactie

Mij is vandaag opgevallen dat het forum nog leeft.

z3 forum ligt al weken plat, blijkt het al die tijd gewoon onder zforum.nl bereikbaar te zijn 😮

 

edit:

wat zit er ook een vreselijke redirect op, alsof er niet over gesproken mag worden. Iedere keer als ik de oude site noem wordt het verhaspeld

aangepast door MadMarky
Link naar reactie
  • Administrator

@MadMarky: dat was helaas een tegenslag bij de vernieuwing van het forum. Het is wel de bedoeling dat bmwzforum.nl weer terugkomt als (werkende) domeinnaam, maar dat heeft nog wat voeten in de aarde ...

Link naar reactie
  • Administrator
18 uren geleden, MadMarky zei:

edit:

wat zit er ook een vreselijke redirect op, alsof er niet over gesproken mag worden. Iedere keer als ik de oude site noem wordt het verhaspeld

Die had ik ingesteld om te proberen of oude interne links weer werkend te krijgen waren, ik zal hem er tussenuit halen, thx voor het opmerken. Was geenzins de bedoeling dat er niet meer over het Z3 forum gesproken mag worden haha.

 

Ik ben ontzettend druk geweest met de hele handel dat mij het idd ontschoten is om alle members een mailtje te doen. Zal ik 1 dezer dagen even in orde maken, thx voor de tip.

 

Verhuizen van de domeinnaam is idd even een dingetje, gaat ook nog wel even duren ben ik bang...

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
4 uren geleden, Individual zei:

Is het - nu het zo lang blijkt te duren - geen idee om de users even een mailtje te sturen? Ik kan me voorstellen dat er nog diverse mensen dolende zijn. 

Inmiddels verstuurd aan alle leden. Klachten over spam stuur ik aan jou door Jeroen 😄😉

Link naar reactie

Ik dacht al, dat het aan mij lag. Gelukkig hebben meer mensen de "Error" melding gehad. 

Overigens heb ik nog geen mailtje gekregen over een andere domeinnaam, ook niet in de ongewenste mail. 

Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, Henk zei:

Overigens heb ik nog geen mailtje gekregen over een andere domeinnaam, ook niet in de ongewenste mail. 

Heb je zojuist een PM gestuurd 😉

Link naar reactie
13 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Op 3.0's passen idd geen 16" velgen ivm de grotere remmen.

Bijzonder want de Z3 3.0 heeft ook 300mm schijven en deze wordt standaard met 16" wielen geleverd. Past net om de klauw heen.

Maargoed 16" is sowieso geen porem dus gewoon niet doen 😉

Link naar reactie
  • Administrator

De E85 3.0i had voor de facelift inderdaad 300 mm schijven voor. Maar sinds de facelift (en dus bij alle Z4 coupes) is dat 325 mm. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel. :wink:

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.