Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ gezien wij een beetje “volgeboekt” zijn geen tijd meer om te rijden, dus vanaf afgelopen zondag geschorst. Het was weer mooi geweest voor 2019.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • Administrator

Onder het motto: "wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd": mij is vandaag opgevallen dat de verzendkosten niet in alle BMW dealer webshops gelijk zijn: een beetje shoppen scheelt al snel budget voor één of meerdere frikandellen. :hef:

 

Ik wilde een klein onderdeeltje bestellen; bij de Van Laarhoven webshop EUR 6,95 verzendkosten (en vanaf EUR 50,- gratis verzending), bij EKRIS voor hetzelfde onderdeeltje EUR 1.99 verzendkosten (en vanaf EUR 45,- gratis verzending).

 

De onderdeelprijs was overigens wel gelijk.

 

Kortom: als je in een webshop van een BMW dealer wilt bestellen, kan het best lonen om ook even je licht op te steken bij de buren ... :idea:

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Dat de type aanduidngen van BMW zo gek nog niet zijn en bovendien vrij internationaal in vergelijking met die van sommige andere fabrikanten. Zie ook hier voor nog meer voorbeelden. Deels natuurlijk al bekend, maar van de Ascona en de Uno wist ik de dubbele betekenis bijvoorbeeld nog niet ...

Link naar reactie
22 uren geleden, Ka4 zei:

^en die slimme Elon Musk had dit dus al voorzien met zijn modellen: S-3-X-Y........sexy toch? :default_clapping:

Nou kun je als petrolhead van alles vinden van Tesla, maar sexy? :cynical:

Link naar reactie
8 uren geleden, Frenkie zei:

...maar sexy?

De oer-Roadster was naar mijn zéér persoonlijke mening niet verkeerd , maar da's dan ook de enige.

(de '2020 Roadster' is op papier en computerscherm veelbelovend, maar wil ik graag eerst in het echt zien voor ik een oordeel vel)

 

De bouwkwaliteit van hun vierdeurskarretjes, gecombineerd met Tesla's 'form over function' interieurdesign heeft me tot nu toe niet kunnen bekoren...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Iets anders dat me gisteren opviel. Ik had net geparkeerd toen deze auto hetzelfde parkeerterreintje op kwam rijden;

 

spacer.png

 

Op het moment dat je begint te geloven dat je best een toffe auto rijdt, stemt het direct tot nederigheid wanneer iemand z'n Lagonda uit 1934 naast je parkeert. 

 

(Foto even van internet geplukt. Kennelijk is de auto eind vorig jaar aan een Nederlander verkocht.)

  • Like 1
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Artikeltje in het AD vandaag.... gaat over de tennisschoen. Het was teveel werk om google translate los te laten op clownshoe....😂😂😂 Het artikel en mijn ex...

BF846BBA-DAB8-4B8F-9A51-BFDB370D0CFF.png

7E3EEA8C-1B58-4125-B4E2-AF03F86D474C.jpeg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.