Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Het dak gaat er weer af hier ! (en dan niet voor Carnaval..) 

Toch wel een maandje eerder dan gedacht, Best veel mooi weer de laatste tijd en ook de verwachting is o..k. 

 

Winterbandjes nog maar even wachten

dak gaat er hier af !.jpg

aangepast door SchnitzeL
Link naar reactie
  • Administrator

Mij is vandaag opgevallen dat er liefst twee iconen uit mijn jeugd zijn heen gegaan. Luke Perry (Dylan McKay uit Beverly Hills 90210, in zijn 356 speedster replica) èn Keith Flint (zanger Prodigy). Man, wat heb ik beide veel op TV gezien en the Prodigy veel gehoord. Op een TV zonder afstandsbediening en op mijn walkman. Die had je toen allebei nog, zo zei opa ... 

  • Sad 2
Link naar reactie
Op 18-1-2019 om 09:07 zei Spuiter:

Dat Sandere39 de Topper van de Maand is geworden van TopGear Magazine Nederland:clapping: en hiermee het enige echte Stig-shirt heeft verdiend.

 Gefeliciteerd.

 

hahaha tijdje geleden alweer , ik had trouwens al een keer een stig shirt gekregen voor het aanreiken van en mooie rijdersweg!

Op 18-1-2019 om 09:39 zei BMW-Z-CSi:

Het 'I am the Stig'-shirt? Er is alleen niemand die dat gaat geloven 😄

Amerikaanse neef van the stig dan he!

  • Haha 2
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Dat de modificaties die onze sleutelaars GuidoK en Shoveltje aanbrengen, eigenlijk maar kinderspel is.

Dit is pas het echte werk, ( Ik zie ze in gedachten al samen in hun omgebouwde Z4 zitten)😎

https://www.apparata.nl/nieuws/deze-dude-bouwde-een-bmw-e30-om-tot-bubbelbad-24369?utm_medium=relevant_items

  • Haha 1
Link naar reactie
23 uren geleden, timewa zei:

....dat het vandaag perfect weer was voor een open ritje, maar dat ik vandaag toch 400km in een dichte auto heb gereden... pas in mei kenteken als alles meezit 😞

Dat ik nog nooit in mijn leven in april zo'n bruine kop heb gehad.

 

Tiwema, kop op, 't is voorpret!

Link naar reactie

Volgende keer wel even je telefoon in beeld aanzetten met gps speed.

Tellerafwijking is de grote variabele (al twijfel ik niet aan dat je met 507 pk ver boven de 300km/u eindigt, maar dan weten we het precies)

 

Mijn bmw rijdt namelijk niet harder dan 260.

Daar eindigt de teller :default_laugh:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
Op 21-4-2019 om 21:58, GuidoK zei:

Volgende keer wel even je telefoon in beeld aanzetten met gps speed.

Tellerafwijking is de grote variabele (al twijfel ik niet aan dat je met 507 pk ver boven de 300km/u eindigt, maar dan weten we het precies)

 

Mijn bmw rijdt namelijk niet harder dan 260.

Daar eindigt de teller :default_laugh:

 

Die heb ik toevallig vorige week in mijn G30 nog geijkt...249 gaf de gps aan, bij 260 op de teller 😉

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.