Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ach van de vele verzonden nep nota's zullen er voldoende stortingen plaats vinden om hier mee gewoon door te gaan en de pak kans is bij dat soort lage bedragen nihil. Niet interessant genoeg voor justitie.

Link naar reactie

@Ruud_19, verdorrie ik ben een euro duurder uit voor dezelfde overtreding, ik heb natuurlijk gelijk betaald maar zelfs in het criminele wereldje is er sprake van ongelijkheid, ik voel me gediscrimineerd....

 

 

IMG_0595.PNG

Link naar reactie

En........ Her CJIB heeft op wettelijke basis het recht om je bankrekening te belasten voor het verschuldigde bedrag. En ....geeeeen mogelijkheid om te storneren!

Dus hoezo opdracht geven aan de bank om je rekening te blokkeren, het echte CJIB haalt het bedrag er zo nodig gewoon af dus. Moet er wel een batig saldo of een kredietlimiet zijn op je rekening.

Link naar reactie

't Gaat wel hard hoor; ik heb er al weer eentje binnen :blink:... gelukkig is deze voor een beter tarief :nasty:... zelfs een euro goedkoper als die van Ruud :tongue:.... zou mijn vorige bericht effect gehad hebben...? :wink:

 

Want 't is vast geen nep, die Nigeriaanse Prins  heeft inmiddels ook al wat geld naar me over.... oh, wacht, ehhhh.....:newblush:

 

image.png.880b46e54b233cc18fb015249c289dc3.png

  • Haha 1
Link naar reactie
Op 15-8-2017 om 20:47 zei Individual:

bmw-z5-23492.jpg

 

Ik heb 'm eerder vandaag in het echt mogen bekijken.

Ja het is een conceptcar (twee verschillende voorstoelen), maar het design in levenden lijve valt me niet tegen...

 

IMG_5960.thumb.JPG.72ffe3eeb76606d0815ac5d508c45cec.JPG

Voor nu deze matige telefoonfoto; voor de liefhebbers kan ik later wel iets toevoegen dat met de 'goede camera' geschoten is...

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.