Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Administrator

^ Dealer bij ons in het dorp...aantal van zijn verzameling staat in de showroom/opslag.

Buiten beeld staat er nog een 850csi Z3qp en een 3.0...de Z4 is van mij.....

Link naar reactie

Elektrificatie is niet te stoppen evenals geautomatiseerd autorijden "=  vervoer"  gezien de economische  /milieu factoren maar nostalgie , autonoom autorijden en  of outlaws zullen altijd blijven bestaan..

Mensen kunnen niet zonder uitdagende  prikkels. Ik ook niet.

 

Link naar reactie

Bij montage van de BBK en de KW set bleek dat de draagarmrubbers niet zo best meer waren zodat ze vervangen moesten worden. 

 

Mede op aanraden van Ruud voor Powerflex gekozen.  

 

Volgens informatie van PF zelf zijn voor de pfl Z4  PFF5-4601-60 bussen met een diameter van 60 mm nodig.

 

Netjes besteld bij Biesheuvel autosport en een paar dagen later naar het sprookjesbos waar Ruud voortvarend de draagarmrubber houders er onder vandaan trok en de rubbers er uit tikte. Doosje open, powerflexjes er in persen....

PERSEN? ze vallen er los in ! :blink: Blijkbaar waren in het verleden de rubbers (met houders) al vervangen en wel door nieuwe 66mm exemplaren... Daar sta je dan met je loshangende voorwielophanging.... :sad:

 

Gelukkig had Ruud nog een setje gebruikte liggen zodat ik alsnog op huis aan kon.

 

Nu nog een ander setje regelen: mailtje naar Biesheuvel met uitleg van het probleem leverde als antwoord op: stuur maar retour, doe er een briefje erbij, krijg je de goeie terug. 'sMiddags de bussen ingepakt en opgestuurd, een dag later een mailtje gekregen dat ze binnen waren en de goede terug waren gestuurd en nog een dag later weer eens een pakje in de bus.

Extra kosten? Behalve de retourzending helemaal niets. blijkbaar zijn er nog firma's die begrijpen wat service is, TOP !

 

Nieuwe afspraak gemaakt in het sprookjesbos, de rubbers er in geperst en de houders gemonteerd. Ruud weer bedankt voor de montage en de koffie en een afspraak gemaakt om de boel te laten uitlijnen.

 

Alles werkt weer zoals het moet, stuurt strak met veel feedback, feestje om mee te rijden... :clapping:Alleen die loshangende wielophanging.... zonder rubbertjes.... dat was toch wel even een dingetje....  :blush:

aangepast door Shoveltje
  • Like 1
Link naar reactie
1 uur geleden zei Shoveltje:

 

 

 

Volgens informatie van PF zelf zijn voor de pfl Z4  PFF5-4601-60 bussen met een diameter van 60 mm nodig.

 

 

Meen je dat?

Ik weet namelijk zeker dat alle z4's 66mm hebben af fabriek. Volgens mij geeft powerflex daar een beetje vage nietszeggende info over ('usually' this or that,,,, dat is het geval voor òf e46 òf e36))

Je had natuurlijk ook mijn spreadsheet kunnen gebruiken want daar staan geen fouten in :hypocrite:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik ging dus gewoon kijken bij Powerflex op de site en daar staan 2 x bussen voor de voorste draagarmrubbers op vermeld.  Dus ik kijk beide beschrijvingen na..... (ik wil op zeker spelen)  en wat zie ik bij de tweede beschrijving?

 

Dit dus...  ( en zo is 't gekomen... :wink: )

 

 

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

..... zit ik aan het einde van dat filmpje op het kruisje te drukken om dat browserscherm in het filmpje weg te krijgen...... :schater::clown:

 

Tsja powerflex is er idd niet consequent mee, ze gebruiken dezelfde text als bij de e46.

Link naar reactie
  • Administrator

Pffff dat ik ergens weer geknipt ben voor te hard rijden en dat de administratiekosten goedkoper zijn geworden.

Maar gauw betalen want dit kan niet nep zijn :clown:

 

image.jpeg

Link naar reactie

^ Er staan allerlei taalfouten in, o.a. 'de juiste bedrag'.

 

Het is ook opvallend welke dingen er niet in staan: waar en wanneer is de overtreding gepleegd? En met welk kenteken?

 

Wel sympathiek dat het bedrag na de tweede aanmaning nog steeds gelijk is gebleven, terwijl dat bedrag al fors lager is dan de tarieven die je overal kunt vinden (12 km/u te hard op de snelweg kost € 90).

 

Ik neem aan dat Ruud vaste-klantenkorting krijgt. Ik zou maar snel betalen, zo'n goede deal krijg je nooit meer...  :clown:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.