Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Mij viel gisteren op dat het erg leuk was op circuit Zandvoort, bij de Historic Grand Prix. Nou ja, het zware ongeval 's ochtends was wel even een domper (auto - een oude March F1-bolide - in drie stukken, coureur afgevoerd naar het ziekenhuis), maar verder was het heerlijk. Niet te druk, prachtig weer en allemaal oud spul op en rondom de baan. Diverse demonstraties en races waarbij er ook écht gereden wordt - geen slome rondjes, omdat het oud, duur en/of onvervangbaar is. Gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn.

 

Ook complimenten aan BMW. Voor de paddock en demonstratie met historische auto's en voor de service. Had het kaartje gekocht via BMW. Daar werd het niks goedkoper van, maar dan kon je wel gratis parkeren op een afgeschermd parkeerterrein, shuttle naar het circuit en de hele dag toegang tot de stand van BMW voor wat te drinken en een gratis lunch. 

 

Was al met al een stuk interessanter dan de 'echte' F1-race van vandaag.

  • Like 1
Link naar reactie

^wij konden gisteren noch vandag bij het dagprogramma zijn, helaas...

 

Gelukkig wél bij de 'parade' op zaterdag!

Één van onze grote favorieten onder de auto-events, veel dichter kom je niet bij de actie...

(foto's met een forse groothoeklens geschoten, zó dicht stonden we erbij)

 

36160278574_bd910eed43_z.jpg

 

36855825401_49fcd25ab2_z.jpg

 

36598768660_dcd6b127cd_z.jpg

 

36598692740_628f3e2597_z.jpg

 

36995752045_fbe6f0af5a_z.jpg

 

36598963850_e51ff76d43_z.jpg

 

36807806576_1883022eec_z.jpg

 

drift stitches:

36995734305_360296ecec_z.jpg[/url

 

De luidruchtigste:

36807862356_ef618e9f10_z.jpg

 

36159885814_7ca70feac5_z.jpg

(Shelby Daytona Coupé nieuwbouw, met een Ford GT40 blok, ongeveer 2x de PK's/kg van onze S8!!)

 

En als uitsmijter een oernederlands tafereeltje:

36187026643_7167f5cdcf_z.jpg

aangepast door pimgmx
  • Like 1
Link naar reactie

^ Ah, ik vroeg me al af of je ook geweest was. Leek me wel een evenement voor jou en toen ik 's ochtends naar het circuit reed, reed er een donkergroene djèèèg XJ40 (denk ik) achter me. Afijn, dat was je dus niet. 

 

Leuk dat die Alfa meereed in de parade. Ik heb nog even op de paddock staan kijken toen ze 'm aan het oplappen waren. Er is geen probleem dat niet opgelost kan worden met een hamer en ducttape....

 

Op de paddock kon je trouwens ook gewoon bij de auto's. Je mocht overal komen. De parade heb ik maar laten schieten. Ik ben tot zeven uur 's avonds op het circuit geweest en had de meeste auto's toch al gezien. 

Link naar reactie

Vooral opgevallen, dat het echt na de middag kl.........  weer was. Druk in de tuin na de 1e najaarsstorm. Na de middag alleen maar regen en serieus harde regen. "Voordeel" van in het bos wonen. In ieder geval geen weer om open te rijden. Dus dit was wel een redelijk alternatief.

 

PS de klus is we gereed gekomen. Alles ligt er weer strak bij. 

Link naar reactie

Wij hadden gisteren ons afdelingsuitje. Het middaggedeelte bestond uit een puzzeltocht met cabrio's  (VW Beetles). Dat viel toch alleszins mee. Het waaide wel, maar het was droog en de zon scheen, dus de kapjes konden open. :default_cool:

 

Het was ook in een mooie omgeving dus de hele middag lekker kunnen toeren. We waren ingedeeld met vier per auto, maar gek genoeg wilden de anderen liever niet rijden. Zelfs na de tussenstop wilden ze niet wisselen, terwijl ze toen toch al anderhalf uur hadden meegemaakt hoe ik rijd... :tongue:

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, GuidoK zei:

Dat berichtjes van admins weer geliked kunnen worden

Scherp Guido! Kan inmiddels al 2 weken. :laugh:

 

Een kijkje achter de schermen in onze Adminappgroep :gathering:

Wat er zoal besproken wordt in de Adminapp...

  • Like 1
Link naar reactie
3 uren geleden, Individual zei:

Zelfs na de tussenstop wilden ze niet wisselen, 

Die hadden zich natuurlijk vol laten lopen met de gratis drank en genoten van je rijkunstjes: Jeroen was op dreef. In zijn wervelwind van rokend rubber dacht ie  alleen aan gassen, spinnen en verder........

aangepast door mohikaan
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.