Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat er in Engeland veel BMW's rijden en heb met name opvallend veel Z4's E85 gezien.

 

En dat ze bij de Morgan factory in Malvern de klepdelsels van BMW blokken een ordinair gepopnagelt MORGAN merkplaatje voorzien.

 

 

 

aangepast door Veloce
Link naar reactie
  • 4 weken later...

dat het soms goed is iets op voorraad te hebben:  1,5 jaar geleden met het vervangen van de GM5 door de dealer, bleek het slot opeens kapot. gezegd dat ze maar een nieuwe moesten bestellen en dat ik die dan wel monteerde... zelfde dag verdween het probleem nog ( wel zelf gehad ook) dus week later slot opgehaald en in de kast gegooid. lekker rond rijden etc op de cv gaat alles toch goed open. 2 weken geleden sleutel 2 z'n batterij ook naar de mallegiezen (batterijen besteld, maar nu nog tijd vinden om ze weg te brengen). van de week ging het slot steeds moeilijker open, met dat ik zaterdag 4-5 x moest trekken eer e deur van binnenuit openging. maar heel snel alles uit elkaar gehaald. vanavond maar weer opbouwen met nieuw slot.

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Dat mijn Z'je in goed gezelschap was van het weekeinde.

1969 C3 Corvette met 7 liter big block!

 

Vergelijken hoeft niet, Totaal andere auto voor mensen met totaal andere wensen.!

WP_20170701_16_33_34_Pro[1].jpg

Link naar reactie

Mooi man! 7 liter. 

Zo worden ze niet meer gemaakt. Het voelt altijd lekker behalve bij de pomp. Maar dat maakt voor een liefhebber niet meer uit.

Link naar reactie
  • Administrator

^^ Die zag ik ook. Het is wel met matchende deurpanelen, alle opties en je ziet ze erg weinig in zo'n goede staat. Absoluut gezien een boel geld, maar in vergelijking met andere recente aanbiedingen (en bijvoorbeeld de twee sets die nu op MP) staan zo gek nog niet ...

Link naar reactie

^ en ^^  Mooi setje, in de goede, kleur, maar jammer genoeg heb ik een extended leather interieur in grijs en is dit setje in zwart.. :( Nou is dat voor de stoelen wel te wijzigen, ( die zwarte onder covers zijn makkelijk te vervangen door grijze en kosten ook de wereld niet)  maar de deurpanelen is helaas een ander verhaal en de oude laten zitten is geen optie i.v.m. een totaal andere tint rood. default_nono.gif   Dus blijven we maar verder zoeken naar een niet-zwarte set M-stoelen voor een grijs interieur... Er kan nog wel wat tijd bij, zoek pas een jaar of 4....   :cool2:

Link naar reactie
  • Administrator

De versie van IPS is volledig vernieuwd incl. deze aanpassing. Het opnieuw moeten inloggen is standaard bij grote updates.

 

De like functie is overigens ook aangepast, niemand nog opgevallen? :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.