Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vanochtend:

 

33184745264_d00d24057b_k.jpg

 

Beeld Me(st)gane + open dak z4 + vooraankondiging spatlap + niet sluitend topzeil = samengeknepen billen ... :171:

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

dat @Maurits en ik uitgemaakt zijn voor respectievelijk een "misgunner" en een visstick zonder IQ omdat iemand het nodig vond om een foto van het z3 forum te jatten van voor een advertentie voor op maat gemaakte stretch hoezen die hij schijnt te vervaardigen. Jammer dat bijna alle voorbeeld foto's op zijn Facebook account gestolen zijn van allerlei reguliere producenten. Met name de hoes van Maurits (dat was de foto van het forum) is een BMW product en ik zag ook twee stretch hoezen die in de states vervaardigd worden en alleen binnen de states afgeleverd worden.

 

Beetje dubieus, ik zou er maar niet op in gaan, ook gezien zijn op de kast reactie. Nadat ik wat over auteursrecht heb gezegd is de advertentie opeens verdwenen. Apart, de heer heet Frank Cailin, wees gewaarschuwd, pronken met andermans veren is niet verstandig om handel te bedrijven....

Link naar reactie
  • Administrator

Oh joh Theo, ik had niet eens gezien dat hij nog gereageerd had. Ik ben natuurlijk ook een enorme misgunner  :party: en hij heeft kennelijk in ieder geval jouw nautische affectie gesignaleerd! :schater: 

 

Mijn foto van die hoes stond laatst trouwens ook al bij een Marktplaats advertentie. Heerschap dat daar achter zat was ook heel enthousisast toen ik er wat van zei ...

Link naar reactie
12 uren geleden, Phoenix zei:

 

Dat klinkt in ieder geval als veel 'Freude am Fahren'! 

:groupwave:

Zeker!

 

11 uren geleden, 2.5si zei:

^^ Kan toch alsnog ingebouwd worden (als je er vanuit gaat dat je nog wel even doortuft in deze Z4)?

Gas is om op te koken.....

Link naar reactie
1 uur geleden, vester86 zei:

en een lagere energiedichtheid

 

Da's alleen een probleem als je brandstofpomp of injector het niet aankan :wink:

 

Punt is alleen als je gebruik wilt maken van dat hogere octaangetal, dat je of je compressie, of bijv. turbodruk moet verhogen.

Maar in principe valt er meer vermogen uit te halen (net als bijv. met ethanol, dat heeft ook een heel hoog octaangetal)

Link naar reactie
  • Administrator
Op 30-4-2017 om 00:50, vester86 zei:

had ik ook moeten doen bij aanschaf..... 

 

8 uren geleden, vester86 zei:

Gas is om op te koken.....

 

Last van wisselende stemmingen? :sCo_chinscratch::171:

Link naar reactie

lol @ 2.5si,

 

dat iets kan, of goedkoper is, betekent niet dat ik er ook achter sta.... heb onverwacht veel gereden met de auto maar geniet van iedere kilometer. als ik zuinig en/of goedkoop had willen rijden had ik wat anders moeten kopen. overigens komt daar bij dat ik de ruimte in de kofferbak vaak behoorlijk goed kan gebruiken, een gastank wil ik er niet bij hebben.

 

@guido: goed punt, bij "custom" motoren, of geblazen motoren heb je een punt, niet bij onze standaard ongeblazen 6 in lijn motoren. 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Open dag bij Keram inclusief zomercheck en cheque van 60 euro. Leuke aanpak van BMW, ook eens iets positiefs over de dealer.....o ja en de nieuwe nieren zitten erin: ferric grey i.p.v. zwart.

IMG_0524.JPG

IMG_0525.JPG

IMG_0522.JPG

Link naar reactie
Op 26-4-2017 om 15:42, pampus zei:

dat Maurits @2.5si en ik uitgemaakt zijn voor respectievelijk een "misgunner" en een visstick zonder IQ omdat iemand het nodig vond om een foto van het z3 forum te jatten van voor een advertentie voor op maat gemaakte stretch hoezen die hij schijnt te vervaardigen. Jammer dat bijna alle voorbeeld foto's op zijn F de heer heet Frank Cailin, wees gewaarschuwd, pronken met andermans veren is niet verstandig om handel te bedrijven....

Ow die lul? ik vroeg m naar de waterdichtheid van zijn hoes ,nou die was niet 100% waterdicht gaf hij aan (stond bij geschikt voor buiten..) wat waren van zijde gemaakt of zo.... oftewel 0 % waterdicht ..

aangepast door sandere39
Link naar reactie
9 uren geleden, GuidoK zei:

 

Daar zouden een hoop porsche eigenaren een moord voor doen !

Oh ik dacht om voooor jouw auto te staan ipv daarachter !:cool: 

 

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.