Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator
16 uren geleden, TimoDino zei:

 

Een van de reacties:

 

Poos terug bij een overbuurman ...

 

Die truc is al zo oud als de kont van Sinterklaas.

 

Vroeger toen ik in mijn onbezorgde j3eugd / jeugdige onbezonnenheid met wat vrienden tussen de kroeg en thuis nog wel eens een verkeersbord "meenam" haalden we ook wel eens een beschadigd bord weg om dat later weer om te ruilen met het nieuwe bord in perfecte staat. :ph34r:

 

In Amsterdam is van mijn fiets ook wel eens eerst het voorwiel gestolen en later de hele fiets (met nieuw voorwiel).

Link naar reactie
  • 2 weken later...

^^ een smaakvol en elegant optrekje, met duidelijk een persoonlijke touch in de inrichting... [/sarcasmemodus]

 

Die XJS past er goed bij: "verfraaid" door de leaper op de kap en aftermarket spaakwielen.

Helaas passen er volgens de beschrijving maar drie auto's in de garage; ik zoek nog even verder!

 

Wist niet dat jij in deze prijsklasse naar huizen aan het kijken was, Jeroen... :sCo_unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

^ helaas dat huis gaat hem niet worden, moet naar m.i. nog teveel aan gebeuren om het naar mijn smaak te krijgen <_<

 

Oh en kom een tonnetje of 8 te kort, maar goed dat is bijzaak :171:

Link naar reactie

Wat mij opvalt (en heel jammer vindt) is dat Edd China (de blonde monteur uit Wheeler Dealers) de serie gaat verlaten.

Reden : Discovery vindt dat de afleveringen te lang duren (dure productie) en wil de serie anders opzetten. Edd heeft geen zin in zijn nieuwe rol.

 

  • Like 1
Link naar reactie

Ik kijk wel eens als ze eens een leuke auto in de werkplaats hebben, maar beide heren zijn eigenlijk hele slechte presentatoren. Vrijwel alles komt uit de monden van de heren alsof ze het net uit hun hoofd hebben geleerd. China komt er mee weg omdat hij iets kan. Maar Brewer.... Mmmmmmm.... 

Link naar reactie
Op 30-3-2017 om 09:59, lightning87 zei:

iedereen naar Car SOS !!

Beetje het zelfde concept als Wheeler Dealers... Fuzz Townshend is de man met de twee rechter handjes en meneer Tim Shaw hangt de pias uit... Wel leuke auto's hebben ze soms in de werkplaats.

  • Like 1
Link naar reactie

klopt, maar vind Tim wel grappiger dan Mike iig haha. daar gaat het ook niet om het maken van winst ( en dus slimme en handige foefjes om geld te besparen), maar echt auto's restaureren voor mensen die het zelf niet meer kunnen. 

Link naar reactie
  • Administrator
Op Wednesday, March 29, 2017 om 23:10, mohikaan zei:

Edd China (de blonde monteur uit Wheeler Dealers) de serie gaat verlaten.

Blond? :sCo_chinscratch:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.