Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

IK heb wel wat foto 's gemaakt en zal ze vandaag of morgen plaatsen. Een hele mooie blauwe is al wel verkocht .

IMGP3247_zpsg6cukpnj.jpg

IMGP3271_zpsaiuwyp2n.jpg

IMGP3270_zpsqhq2j0le.jpg

IMGP3246_zpstm48iikn.jpg

IMGP3244_zpsqen6elgu.jpg

IMGP3218_zpswv6bbslv.jpg

IMGP3217_zps8adt7qvc.jpg

Coupe plaatjes MECC  14-01-2017   MNZ3M

  • Like 1
Link naar reactie

Die zilvergrijze op NL kenteken is van een particulier, heb ik mee staan praten. De man presenteerde zich als een Porsche liefhebber (sorry), en vond het "gevoel" bij een QP anders / minder en besloot hem van de hand te doen. USA versie, 2.8, plm. 114.000 km, gedocumenteerd vanaf 2006. Vroeg er geloof ik 18.500 voor. Zag er op het eerste gezicht keurig uit. Die van Premium Cars was ook een 2.8, maar die was zo maar 6 mille duurder. Stonden op 10 meter afstand van elkaar, zag er ook keurig uit. 

Denk wel dat je op zo'n beurs sowieso teveel betaalt, standhuur zal er toch op de een of andere manier uit moeten komen.

Was wederom een mooie beurs, heel veel jongetjes......van middelbare leeftijd, inclusief mezelf.....

aangepast door Frenkie
Link naar reactie

Die Coupe van 18500 vond ik best mooi voor z'n vraagprijs, ben benieuwd of hij hem nog verkocht heeft op de beurs?

De grijze van Premium Cars is ook fraai en goed. Dit laatste weet ik omdat hij van een collega van mij is geweest welke hem voor 17K aan Premium heeft verkocht.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

^^ Dat is toch zo'n beetje de essentie van een normaal bedrijf? Maar zeker bij bedrijven als Premium accepteren ze een hoge doorlooptijd in d ehoop op een hogere marge ...

Link naar reactie

Ik denk dat ze met die hoge vraagprijzen uiteindelijk de markt verpesten, persoonlijk vind ik de bedragen niet reeel.

Daarom vind ik die 18500K voor die zilvergrijze coupe wel netjes.

Maar 35K (en meer) voor een Alfa GT(v) bertone, 54K voor ronduit lelijke 911 Targa, en 13,5K voor een Simca 1100 slaat nergens op naar mijn mening.

Ohja ik vergeet de blauwe 3.0 csi die voor 48k geveild werd bijna..

Hier een foto van het chassisplaatje van de csi,  ik heb ze wel eens frisser gezien

 

2u59c9g.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op 17-12-2016 om 01:55, pimgmx zei:

Dat American Muscle best vermakelijk kan zijn!

Een dikke maand later de herkansing: ook deze viel niet tegen.

IMG_3728.thumb.JPG.1e7d0a010f988114bd37910757ffe477.JPG

Vergeleken met de 'Vette was-ie wat ondergemotoriseerd (300 pony's), maar dat was 't enige minpunt.

Je gaat bijna te denken dat ze daar in Trumpistan ein-de-lijk doorhebben hoe je goede auto's moet bouwen. 

 

Het begint goed te kriebelen door dit soort automobiele slippertjes: goede kans dat de nieuwe daily voor 2017 8 kaboutertjes in het vooronder heeft...   :rolleyes:

Link naar reactie

Dat voor de BPM aangifte van een ingevoerde auto uit mag worden gegaan van het (lagere) marge-bedrag was al langer, maar word toegepast 

door autohandelaren. Dit is een particulier die met succes een BPM-aangifte baseert op de marge-prijs van de ingevoerde auto, dat is volgens mij nieuw. 

Link naar reactie

Begrijp, dat zo'n particulier dus bij de import van zijn eigen auto de Nederlandse markt afspeurt naar de laagst geprijsde vergelijkbare marge-auto en daar het BPM percentage op baseert? Uiteraard zo dat voordeliger is dan de methode via de aanschaf catalogusprijs.

 

Link naar reactie

In dit geval was sprake van de "XRAY lijst", daaruit zijn blijkbaar 2 prijzen te halen: marge en BTW. Maar ik zie 

niet in waarom een volgende rechtzaak niet over de volgende stap zou kunnen gaan :P

 

Grappige van deze is dat er (eindelijk) een Europese wet bijgetrokken wordt. Onze BPM is ook een vreselijk gedrocht natuurlijk. :blink:

 

Artikel 110

 

De lidstaten heffen op producten van de overige lidstaten, al dan niet rechtstreeks, geen hogere binnenlandse belastingen van welke aard ook dan die welke, al dan niet rechtstreeks, op gelijksoortige nationale producten worden geheven.

Bovendien heffen de lidstaten op de producten van de overige lidstaten geen zodanige binnenlandse belastingen, dat daardoor andere producties zijdelings worden beschermd.

Link naar reactie

Even wat freubelwerk

1) zijknippers vervangen door LCI exemplaren; plm. 115 euro incl. verzending via BMW products; ik vind het veel mooier staan dan de originele knippers;

2) lange antenne door een Peugeotsprietje, geen verschil in ontvangst; plm. 6 euro en

3) led instaplichtjes: besteld via Alie Express, plm. 7 euro. Ik wilde het BMW logo en had dat ook besteld; echt met heel veel gepruts en gevloek onder het portier liggende erin gekregen omdat BMW het blijkbaar nodig vond op de (lengte van) de kabeltjes te bezuinigen. Blijken het M logo's te zijn, ook geen ramp want het is een M uitvoering. Hoop dat ze een (auto) leven lang mee gaan, want "even" vervangen is geen optie.

WP_20170208_15_31_20_Pro.jpg

WP_20170208_15_53_18_Pro.jpg

WP_20170208_16_01_23_Pro.jpg

WP_20170208_16_02_42_Pro.jpg

WP_20170208_16_03_37_Pro.jpg

WP_20170208_16_03_47_Pro.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

hmmmm die zijknippers vind ik ook wel mooi, simpel te vervangen @Frenkie  ? Kwestie van plug en play of heb je meer nodig ? De antenne gaat me denk wel lukken en die M logo's vind ik ook wel geinig, maar dat is dus een crime om voor elkaar te krijgen begrijp ik uit jouw opmerkingen, binnen bekleding slopen, draadjes verlengen etc ?

 

Ik hoor het graag.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.