Ga naar inhoud

z4 3.0i compressor project


M3tje

Aanbevolen berichten

^ Ik ook. Ook naar de lange termijn ervaringen. Wat rij jij egenlijk tot nu toe zo'n beetje aan kilometers met je Z?

In 6 maanden 2000 km,

En allen, ik zal om alle details vragen en een testje filmen om de acceleratie van 0 naar 200 vast te leggen.

Als het goed is kan ik hem morgen ophalen, dus van het weekend aan de slag met testen.

Link naar reactie

Je snapt natuurlijk wel dat op het moment dat je lid bent van het compressorgenootschap 200k/u echt geen zak meer voorstelt ;) :punk:

Haha, ja ik snap het, maar dan steek ik toch liever de grens over, want anders ben ik straks ook lid van het genootschap van de rijbewijslozen

Link naar reactie

Hij bedoeld dat je zonder compressor met een z4 ook de 200 met 2 vingers in je neus haalt.

Maar M3tje kan straks mèt compressor wel de 'uncharted territories' van de snelheidsmeter verkennen :lol::punk:

(waarbij het dus niet meer duidelijk is hoe hard je gaat ;))

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ja, mijn dieseltje haalt zelfs 225 km p/u maar het gaat erom hoe snel je daar aan zit,

En de topsnelheid is wel leuk om te weten maar acceleratie, daar gaat het om.

Maar dit weekend dus nu niks testen, want het sleutelen loopt uit!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.