Ga naar inhoud

Pliessie spot BMW i 8


M3tje

Aanbevolen berichten

@ Individual: Als ie er nog sneller van word is het prima toch?

@ Lightning: De boomknuffelaars hebben niks beters te doen omdat ze meestal op ons aller kosten genietend van hun uitkering de wereld willen verbeteren,
Gifspuwen richting die vreselijke decadente kapitalisten met hun benzineslurpers,

aangepast door 2.5si
Kijk: zonder full quotes! Kun jij zelf ook best ;-)
  • Like 1
Link naar reactie

Het sinterklaasfeest is een eerbetoon aan de slavernij, onze manier om ze te bedanken voor vele jaren onbetaalde dienst?

Volgens mij waren er in nederland helemaal geen slaven? Wel in de koloniën maar dat was voor de meesten van onze voorouders een ver van mijn bed show.

Trouwens voor de meeste Nederlandse dagloners van toen was het leven ook niet veel beter.

Gewoon lekker sinterklaas vieren compleet met stoomboot en zwarte piet.

  • Like 1
Link naar reactie

Lijkt me ook, en wie zegt dat zwarte piet zwart was van oorsprong, volgens mij kwam dat omdat hij via de schoorsteen de woning betrede.

Sorry, maar ook dat roep vragen op, hij kan toch ook gewoon zoals elk mens via de deur binnen komen,of vergis ik me hier :clapping:

Dat had weer veel discussies bespaard.

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.