Ga naar inhoud

Pliessie spot BMW i 8


M3tje

Aanbevolen berichten

Dat is in ieder geval geen snelle auto :schater: (wel mooi hoor)

Wellicht wanneer de volgende uitkomt.....(op basis van nieuwe mx5 ironisch....)

Dan zal ie iig een paar honderd kilo afvallen tov het huidige model :hypocritesmiley:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
en sinds wanneer bouwen ze in Amerika auto's met goeie wegligging?

Al een tijdje

klikkerdeklik

Het sprookje dat Amerikanen alleen maar rechtdoor kunnen is holle retoriek die sinds de jaren ’70 eigenlijk geen hout meer snijdt, en GM bewijst dit keer op keer met hun sportieve wagens. De C6 Corvette is een van de snelste productiewagens op de Ring, en ook de Camarofluit een stevig deuntje mee.
aangepast door 193pk
Link naar reactie
van Individual:

Ik vind ook dat een Fiat Punto erg mager gemotoriseerd is, terwijl die Italianen echt wel weten hoe het moet. Kijk maar naar Lamborghini.
Lamborghini is Duits :clown:
ps.
Als ik op quote druk en ik vervolgens een reactie erbij schrijf en op 'post' druk, dan komt er elke keer een wit scherm te staan?!!
Wat doe ik fout? :wacko: Als ik het vervolgens edit, krijg ik dit soort ongein. :blink:
aangepast door 193pk
Link naar reactie
  • Administrator

In plaats van er boven.

Wat je waarschijnlijk fout doet is a) dat je in de quote zelf gaat typen of b) dat je aanvankelijk onder de tekst begint, jouw reactie te "ver" corrigeert en daarmee ook de oorspronkelijek quote aantast.

Of er onder natuurlijk.

Link naar reactie

Als ik op quote druk, dan komt er dit te staan:

Schermafbeelding2013-10-16om111556_zpsdd

Vervolgens schrijf ik daar onder mijn reactie en dan druk ik op "post" dan verschijnt er een wel een 'reactie' van mij, waar alleen niets in staat?

als ik die vervolgens wil aanpassen gaat het helemaal fout, zoals hierboven te zien is

aangepast door 193pk
Link naar reactie
  • Administrator

^Nou begin er eens mee om dat achterwege te laten zou ik zeggen. Ik heb nog even je member settings bekeken in ons admin pannel, maar daar is niks abnormaals te zien ...

Link naar reactie

^Nou begin er eens mee om dat achterwege te laten zou ik zeggen. Ik heb nog even je member settings bekeken in ons admin pannel, maar daar is niks abnormaals te zien ...

2.5si zegt: Ik heb het probleem overigens ook niet als ik inlog en doe of ik jou ben ...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Heb er een gevonden de M1 van Bmw, voor een luttele 229.500 euries ben je de man.

Bouwjaar 1981 met 13.993 Km op de teller, da's toch een koopje.........of toch niet.

Liep bij toeval even binnen bij "The Gallery"in Brummen, meteen bij binnenkomst links om de hoek.

De vorige eigenaar had er voor een kleine 30.000,= aan verspijkerd.

Dus voor de liefhebbers, sla je slag. :sHa_biggrin:

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Ja, geen idee waarom deze "zo goedkoop is" :blink: , zal dan wel iets mee aan de hand zijn.

Daar de vorige eigenaar er 30.000 euro aan verspijkerd heeft en dan vervolgens de auto alsnog weg doet.

Dat roept wel vragen op. :sCo_chinscratch:

Lijkt me toch als je zo'n bak geld te besteden hebt, en de auto zo uniek is, doe je deze toch niet weg.

Link naar reactie

Heb geen enkel idee wat ze destijds nieuw hebben gekost, maar deze prijs werd genoemd in een voorgaande post.

Heb wel gelezen dat er getracht is een hommage aan de M1 te maken maar deze nooit in productie is gebracht.

Als ik deze bolide zie kan ik me er wel iets bij voorstellen dat deze nog wel een paar knaken kost

m1dywijbav5r_800.jpgm1dywimbeh52_800.jpgm1cyjevbdc5d_800.jpg

aangepast door Enigma
Link naar reactie

De prijs voor de BMW M1 die destijds werd betaald in 1979 was 1.700.000.B frank, en een levertijd van 7 maanden vrij normaal was.

Er zijn in het totaal 455 stuks van gemaakt.

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Hoe kom jij erbij dat een M1 een miljoen kost eigenlijk? Die bij The Gallery is zelfs veuls te duur als je het met bv een Mobile.de vergelijkt.

Ik dacht echt dat ze een miljoen kosten,heb ik ooit op tv gezien maar kennelijk zijn ze niet bijzonder( duur)

Link naar reactie

Je kunt je geld op dit moment beter in auto's beleggen als dat je het bij de banken parkeert.

Je hebt dan wel je afschrijving, maar dit weegt niet op tegen de verdampings- kans die je bij de banken loopt :lol:

Heb vandaag in Haarlem/Overveen de nieuwe I 3 van BMW zien rijden, leuk karretje.

De combinatie bruin met zwart dak. :thumbup:

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.