Ga naar inhoud

M-coupe ongeval!


Gast Guest

Aanbevolen berichten

Het ongeluk is gebeurd op nat wegdek, ik kwam van een rotonde afgereden heb iets teveel gas gegeven de auto is uitgebroken en ik ben frontaal tegen een tegenligger gereden... Gelukkig was deze meneer ( De priester van Eijsden) ongedeerd. Ik heb er achteraf veel spijt dat ik geen winterwielen heb laten monteren die ook iets smallere maten hebben, vooral omdat je al niet over ASC beschikt!! Mijn m coupe is vorige week totall los verklaard :foto: bij de garage hebben ze heel wat traantjes moeten wegpinken toen ze hem zagen :sadder:

Maar geniet van jullie bmw's vooral met dit lekkere weer

(ps. die toertocht ik beschik alleen nog "maar" over een porsche boxter... kunnen jullie misschien een uitzondering maken??? zou heel graag ook mee willen deelnemen -_- Bij voorbaat dank :D )

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het ongeluk is gebeurd op nat wegdek, ik kwam van een rotonde afgereden heb iets teveel gas gegeven de auto is uitgebroken en ik ben frontaal tegen een tegenligger gereden... Gelukkig was deze meneer ( De priester van Eijsden) ongedeerd. Ik heb er achteraf veel spijt dat ik geen winterwielen heb laten monteren die ook iets smallere maten hebben, vooral omdat je al niet over ASC beschikt!! Mijn m coupe is vorige week totall los verklaard :foto: bij de garage hebben ze heel wat traantjes moeten wegpinken toen ze hem zagen :sadder:

Maar geniet van jullie bmw's vooral met dit lekkere weer

(ps. die toertocht ik beschik alleen nog "maar" over een porsche boxter... kunnen jullie misschien een uitzondering maken??? zou heel graag ook mee willen deelnemen -_-  Bij voorbaat dank :D )

Van mij ben je hartelijk welkom en zoals Sledge zegt je mag ook met de carrera 4 komen. :ok:

Oke dat was het ongeluk,enstig maar gelukkig blik,ben je zelf ongeschonden hersteld?

Kom als een aasgier over,maar ben op zoek naar een moeilijk donoronderdeel namelijk de chromenpijl van de kieuw aan de passagierszijde.

Link naar reactie
Als het om de zelfde David gaat, hij had zijn rug gebroken geloof ik -_-

Ligt Eijsden in Limburg, David komt uit Limburg en hij was na twee weken ziekenhuis alweer ontslagen,wachten op zijn verhaal.

Link naar reactie

Geregristreerde Forummembers die Zo'n pech hebben mogen van mij nog met een lelijk eendje meecruisen. Maar als je toch even twee Porsches tot je beschikking hebt..... :cool:

Dat totaal-los verklaren gebeurt nogal vlug. Ben je het Zelf ook eens met het expertiseverslag?

Na een slippertje op de autosnelweg met rondom contact met de vangrail in de Voyager was deZe ook "Financiëel-economisch" totaal los verklaard. Bijna had ik hem weggedaan maar na oriëntatie op het web was ik van mening veranderd en heb hem laten herstellen, ik moest wel € 2200.- Zelf bijbetalen. Achteraf geZien Zeker de juiste beslissing.

De Coupé moet wel héél erg slecht geraakt Zijn om er een "Wrak" van te maken.

Link naar reactie

:D :foto: Superrr dat ik mag komen!!! Hopelijk zit het weer mee! :D

De M coupe heeft een tijdje bij Caram gestaan dat is de schadeafdeling van A2 mobilport in Beek... Hij schijnt nu door een handelaar opgekocht te zijn voor 9000 euro, dus ik kan jullie geen onderdelen aanbieden helaas.. Ik beschik niet meer over een 911 (964) want die heb ik ingeruild op mijn huidige boxter!!

Link naar reactie
Ik heb mijn M coupe gevonden op het weB!

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=121852 :lol:  :lol:

Zonde zonde maar die vent wil nix los verkopen :D alleen het hele "wrak".

koop hem met de hele club en plunder hem leeg!! B)

Link naar reactie

nou die wielen zijn nog goed: EUR 600,-

spiegels: EUR 300,-

kieuwen: EUR 300,-

binnenspiegel: EUR 150,-

blok: EUR 2.500,- (tja, schade)

interieur: EUR 1.000-

hmmm, loopt niet lekker dan, financieel gezien :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.