Ga naar inhoud

AUDIO


Hendrik

Aanbevolen berichten

Hallo,

Gelijk mijn tweede vraag erachter aan. Ik heb via ebay de volgende radio gekocht JVC KD-G611. Dit zal niet zoveel problemen geven om deze in te bouwen. Nu was er alleen een mooie aanbieding en voor een paar eurootjes meer kon ik 2x 7'' boxen(max. 180W) en 2x 1'' tweeters(12db per octaaf) en de nodige bedrading en dergelijk.

Nu komt mijn vraag, heeft iemand ook zelf boxen ingebouwd. Nu zitten er op een paar plekken standaard boxen(moet er nog even achter komen waar) Maar ik kon zo even niet 1 2 3 verzinnen waar ik deze boxen kan laten. Dus heeft iemand suggesties.

Hendrik

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even een kleine tip bij het inbouwen: sluit de plus op de plus, en de min op de min aan.

(Ik heb het over het speaker draad he) anders staan je speakers uit fase en mis je een hoop laag. Tevens zou ik speciaal speakerkabel gebruiken en niet de standaard dropveters. Gaat aanzienlijk schelen in de geluidskwaliteit. Neem er, als je geld over hebt, een subwoofer bij. Dan hoef je je radio niet zo hard te zetten om toch een vol geluid te hebben (en kan je ook nog met elkaar praten)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.