Ga naar inhoud

gezocht gordel slotje rechts

Aanbevolen berichten

Ik zoek eigenlijk een gordel slot/kliksysteem voor de bijrijderskant (Rechts) van mijn Z3 ( nr 2 op de tekening)

Hij doet het nog prima, maar hij piept.

niet constant, maar genoeg om me er aan te storen.

ik heb al geprobeerd om hem te smeren met diverse smeermiddeltjes, maar hij blijft piepen.

Misschien heeft iemand nog een tip om het piepje weg te krijgen,

een tip als het slotje uit elkaar kan, hoe dat dan moet zonder iets af te breken,

of heeft iemand er nog een liggen waar ie van af wil.

alvast bedankt voor het meedenken

gr.

Marco

NzAzMjJfcA==.png

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Denk het, gewoon rode knop naar beneden drukken beetje WD40 erin spuiten en klaar is Marco ;)

Link naar reactie

Nog nooit van gehoord, apart hoor, de mijne piepen niet hahaha...

Link naar reactie

Zijn deze ook op andere BMW-modellen gebruikt? Geeft misschien wat meer 'ruimte' in het zoeken!

Een nieuwe aanschaffen (ik spreek uit ervaring) is minder leuk, de 'unit' bestaat uit slot en gordelspanner en wordt als één onderdeel geleverd... Niet goedkoop!

En misschien ten overvloede: heb je eBay/Marktplaats al geprobeerd?

Link naar reactie

@ Eddy, het geluidje is wel zoiets :lachen: , alleen heb ik geen gewatteerde gordelsluitingen :lachen: :lachen:

@ Pim, :birthday: ik weet niet of deze gordelsluitingen ook op andere modellen worden gebruikt,( zal Ruud kapje eens bellen)

het gaat eigenlijk puur over het gedeelte met de rode knop waar je de gordelsluiting in drukt en zover ik het kan bekijken is het niet echt demontabel

en idd nr 2 op de tekening is een compleet onderdeel met alle toeters en bellen er aan :wacko:

ik ben nog niet zo ingeburgerd op Ebay, :blush: maar als ik Ruud toch aan de lijn heb, wellicht heeft of weet hij er nog een ergens.

Link naar reactie

Bedankt voor de tips en links,

ik heb net een Ebay account aangemaakt en ga eens proberen die link van AdK te verkrijgen.

lekker dan,....

hij woont in zuid Duitsland en verstuurt niet naar het buitenland

aangepast door coot
Link naar reactie

hij woont in zuid Duitsland en verstuurt niet naar het buitenland

De aanbieder gewoon een mailtje sturen......tot nu toe altijd alles naar nederland verstuurd gekregen ook was alleen duitsland aangeboden in de advertentie.

Wel gelijk vragen naar verzendkosten want anders kan dat nog een verrassing zijn achteraf.

Groeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in