Ga naar inhoud

Parkeerlicht L/R


toyz

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om mbv de richting aanwijzer in de L of R positie bij geparkeerde auto alleen de linker of rechterzijde stadslicht aan te laten? Bij mij werkt dit niet, kan alleen stadslicht rondom aan laten.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaat je accu wat langer mee?! (weet het ook niet hoor! -_- ) Alleen de kant die uitsteekt hoeft maar verlicht te zijn. Lijkt me ook meer iets wat in het buitenland gebruikt wordt. In Nederland zie je het in ieder geval niet veel!

Link naar reactie
Werkt bij mij wel,met inderdaad het knipperlicht hendeltje

Bedankt voor feedback. Ga toch eens zoeken waarom dit bij mij niet zo werkt (staat wel in handleiding beschreven). Zou het aan landuitvoering kunnen liggen? Mijn Z3 is 99, 2.8 aut., origineel NL.

Link naar reactie
Werkt bij mij wel,met inderdaad het knipperlicht hendeltje

Bedankt voor feedback. Ga toch eens zoeken waarom dit bij mij niet zo werkt (staat wel in handleiding beschreven). Zou het aan landuitvoering kunnen liggen? Mijn Z3 is 99, 2.8 aut., origineel NL.

Ook als je de hendel iets verder doordrukt,ook weer niet te ver :D maar je moet door een kleine weerstand heendrukken.

Link naar reactie
Ook als je de hendel iets verder doordrukt,ook weer niet te ver :lol: maar je moet door een kleine weerstand heendrukken.

Bedankt Huub, zou ik zelf nooit zonder tip gevonden hebben, maar iets door een weerstand heendrukken schakelt inderdaad het L/R parkeerlicht, waarna de schakelaar weer terugvalt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.