Ga naar inhoud

op zoek naar velgen


Aanbevolen berichten

ik ga binnenkort nieuwe wielen halen de grote is al duidelijk 19inch natuurlijk alleen zit ik te dubben over de velg ik vind de 2 delige ac schnitser super met de dubbele 5 spaak, bbs le mans , rial daytona ik wil zoizo iets met en brede rand iemand tips? binnenkort M achteras met remmen M vooras met remmen M achterbumper en achteklep voorbumper dus ook nieuwe wielen onder de coupe! weet iemand of hij met de voor en achteras van de M al lager is als standaart? of is verlagen toch wel nodig? zo ja iemand ervaring met goed en mooi verlagen? foto's altijd welkom en merken en prijzen graag! groetjes patrick

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb een pic voor je geplaatst bij foto's.

De AC-SchnitZers Zijn verkrijgbaar Zowel met als Zonder torxen.

Met torxen Zijn het volgens mij driedelige velgen.

Gaaf Zijn de designelementen, als je die erin klikt heb je een kompleet andere velg.

Link naar reactie

Ik heb het idee dat echte spaakwielen heel erg mooi staan. Ik heb al Z's gezien met van die imitatiespaakwielen, en dat is al erg mooi. Als een oude MGB er al mooi uitziet met spaakwielen... Daar heb je ook coupe modellen van (heet geloof ik GT) De Z3 lijkt daar best wel een beetje op vind ik.

kijk maar ff op:

http://www.dutchwirewheels.com/

ik geloof dat ze niet eens duurder zijn dan normale LM velgen

Je moet wel opassen dat het je auto niet te "amerikaans" maakt IMHO. Tenzij je als "gangsta nigga" door het leven wil gaan :D

Link naar reactie
Je moet wel opassen dat het je auto niet te "amerikaans" maakt IMHO. Tenzij je als "gangsta nigga" door het leven wil gaan :lmao:

Hey yo whatsupinthepants man, you my big brother man, you my homi man rasta man.

Whattawegonnado man? Save da drama for ya mama man. Take the Z en gonna drive man.

Got it man? Okay than man..... :cool:

[Hey brotherfriendhomirasta man, why are we always wearing sunglasses when it's raining man?]

Link naar reactie

Ja maak er maar grappen over! ;)

Ik vind serieus die chromen spaakwielen wel chique staan om mijn (toekomstig, bijna is het zover) zwarte Z3 2.8 roadster. Met hier en daar nog wat chroom accenten een echte "Oldtimer look" Eerst nog ff sparen uiteraard :lmao:

overigens ben ik voor 1/16e neger dussseh...

Yo man niggamothaf#$%bitch in da houhousssss :lol: :D

Link naar reactie
overigens ben ik voor 1/16e neger dussseh...

Yo man niggamothaf#$%bitch in da houhousssss :foto: :D

Dat Zijn we toch allemaal na een Zonnekuurtje in de Z... :D

"Today again a freaky sunshineride. Look at my face man...you see the pride?"

Link naar reactie

jongens toch.... :lol:

Ik zei toch chroom.. niet de gouden natuurlijk! En natuurlijk ook niet zo'n pimp model... maar wel leuk plaatje hoor Leonard

@Michiel: Ik heb nooit beweert dat deze wielen hetzelfde zijn als originele spaak wielen he. En als er iemand hier weet hoe spaakwielen er uit zien ben ik dat wel. B) Ik zie bijna elk weekend een stuk of 300 oldtimers van dichtbij... :lol:

Ik dacht meer aan zoiets:

wheel5.jpg

of deze maar dan mat:

wheel2.jpg

Maar als jullie mooiere (lees: originelere) vinden die onder een Z passen dan hoor ik het ook graag.

Link naar reactie
Ik zie bijna elk weekend een stuk of 300 oldtimers van dichtbij... :lol:

Waar dan??

(Goeie klassieke chromen spaakwielen zou ik overigens misschien nog niet eens zo lelijk vinden onder een Z3).

Link naar reactie

Nee doe mij maar een snellere look zeker met een iets getint persoon en een mooie vriendin met super mooie ogen :lol::lol:

Dus voor mij een mooi BBS wiel :cool: LM,CH,GT...bv

en tegen die spaakwielen uit grootmoederstijd kan je op je "werk"aanzien.

En als je nog maar 33 bent wil je toch niet een classiclook B)

Link naar reactie

Me werk? :D

Ja ik ben n.l. schoonmaker :D echt veel werk joh al dat chroom poetsen :lol:

Maar als de "club" een dagje uit wil... ideale spot hoor. D'r zijn al heel veel clubs die hun meetings daar organiseren. Ik wil geen reclame maken ofzo B)

maareh om niet :lol: te geraken. Leonard, kan je niet een mooie compositie maken met "mooie" spaakwielen?

Link naar reactie
Me werk?  :D

Ja ik ben n.l. schoonmaker :D  echt veel werk joh al dat chroom poetsen  :lol:

Maar als de "club" een dagje uit wil... ideale spot hoor. D'r zijn al heel veel clubs die hun meetings daar organiseren. Ik wil geen reclame maken ofzo B)

maareh om niet  :lol: te geraken. Leonard, kan je niet een mooie compositie maken met "mooie" spaakwielen?

spakenburg.jpg

kon ff geen zwarte vinden maar atlanta blue is natuurlijk veel mooier ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.