Ga naar inhoud

kastje gaat niet op slot

Aanbevolen berichten

Ik heb een Z3 1.9 van 2002 en tussen de voorstoelen zit een kastje met tussen de knoppen een sleutelgat. Ik kan dat slot met de sleutel omdraaien maar het kastje gaat toch gewoon open. Ik heb het geprobeerd met en zonder afgesloten deuren, maar geen verschil. Doe ik iets fout, of is er iets kapot?

dsc0476b.jpg

En met deze sleutel geprobeerd:

dsc0477jx.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat slot stelt heel weinig voor, maar hoort het gewoon te doen met je standaard sleutel. Deze zit NIET aangesloten op je centrale deurvergrendeling, en is nog het beste te vergelijken met de sluiting van je dashboardkastje.

Ik vermoed slijtage, om dat te detecteren kon 't wel eens nodig zijn die bagagebak te demonteren :rant:

Als je iets écht veilig wilt opbergen in een Z3 Roadster is de kofferbak de beste oplossing, ik kan je uit (nee, niet doorvragen!) ervaring vertellen dat die zonder sleutel vrijwel niet open te krijgen is.

En grappig: aan de sleutelhanger te zien komt je ZZZ bij mij uit de buurt...

Link naar reactie

is die sleutel wel de hoofdsleutel. Je hebt 4 sleutels. 2 hoofdsleutels (met handzender) 1 rubber sleutel en 1 hotelsleutel. Die laatste sleutel kan niet gebruikt worden om kastjes en kofferbak te openen.

Link naar reactie

Goedemorgen :-)

Hier nog een Zzz waarbij het verticale kastje niet afsluit . Hij blijft wel dicht zitten dus niet echt een probleem. De sleutels op De foto heb ik niet . Ik heb twee sleutels met de drie drukkertjes...

aangepast door Ericz3
Link naar reactie

Ook weer wat geleerd, nooit geweten en uitgetest dat dit nog afhankelijk is van je sleutel.

Gebruik ook maar 1 sleutel de rest ligt thuis opgeborgen!

Link naar reactie

Mag ik u de gebruikershandleiding voorstellen? Er bestaat gerede kans dat u daaruit nog meer kunt leren om optimaal van de mogelijkheden van uw nieuwe voiture te profiteren.

Mocht deze bij de aanschaf niet medegeleverd zijn, dan is uw plaatselijke BMW dealer gaarne bereid deze speciaal voor u in de taal van uw voorkeur te laten drukken voor de somma van ongeveer vijfentwintig Euro.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.