Ga naar inhoud

Spoorverbreders Z3M

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hola,

Wie heeft er ervaring met spacers achter de originele 17" breedset (245/40-17) op een M. Ik denk dat het fraai is om de velg nog een millimeter of 20 naar buiten te zetten.

Graag reacties en tips over merken en waar te kopen...?

Happy Easter

Ronald

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo,

Geen ervaring met een m.

Wel spoorverbreders: 20mm per kant op achteras van het merk H&R.

Kun je gewoon op ebay kopen.

Ivo

• 4 maanden later...
Geplaatst:

En kies een spacer die je eerst op het asend monteerd ( dus niet met die lange bouten)

waarom geen spacer met lange bouten?
Geplaatst:

Volgens mij puur om het feit dat deze minder sterk zijn icm de sterke aandrijving op de Z3M. Misschien dat iemand dat nog kan bevestigen.

Geplaatst:

15 mm spacer rondom en met langere bouten ( 40mm )

( monteer ik ook altijd na van alles te hebben geprobeerd )

Waarom geen spacers ( meestal model C ) die aan de naaf geschroeft zitten, omdat ik er al diverse met scheuren eraf gehaald heb. spacers met langere bouten zitten geklemd tussen de naaf en het wiel daar gebeurd niets mee.

Geplaatst:

Volgens mij is het dan ook mooier om de :m: gelijk iets te verlagen. Of is die van jou al verlaagd?

Geplaatst:

spacers met langere bouten zitten geklemd tussen de naaf en het wiel daar gebeurd niets mee.

ik wil ook n set monteren op mijn e89 en denk aan 20 mm rondom ,of 20 achter en 15 voor. wat zou jij adviseren?

Geplaatst:

Eddo, zou ik moeten opmeten.

Het hangt er van af hoe breed de velgen vallen, ( ik weet ook niet alles zo uit het koppie)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen