Ga naar inhoud

Gezocht Zwarte Persenning Z3 1996

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben benieuwd. Als het een mooie prijs is mag ie er over 2 weken meteen op.

Grtz

Dan hoop ik voor jou dat het niet regent, want met dat ding er op kan je dak niet dicht :lachen:

Link naar reactie

Dan hoop ik voor jou dat het niet regent, want met dat ding er op kan je dak niet dicht :lachen:

Precies. Ik had zo'n ding liggen. Vond het maar onhandig. Heb hem verkocht aan een forumlid.

Bij regen stamp ik de rem in, duw op de knop en 4 seconden later is het droog :lol:

Link naar reactie

Als je over twee weken toch naar Ruud gaat, kun je zien hoe het werkt en dan meteen kijken of je hem echt hebben wil.

Ik heb er ook een, maar ik heb hem er nog nooit opgehad en nee ik verkoop m niet, hij blijft bij de auto

Link naar reactie

Onzin heren, het kan een kwestie van smaak zijn maar het is niet moeilijk om een persenning te plaatsen.

Wanneer deze er niet op zit komt de vogelpoep en het opstuivende zand namelijk op de binnenkant van je softtop terecht!

Dus met houd je de boel wat schoner en het staat inderdaad netjes.

Link naar reactie
  • Administrator

En het is volgens mij in Duitsland verplicht ...

:idea2: Fred, nog even ter illustratie van de waarde van dit forum en dat toch vrijwel alles al besproken is (en dus ook via de zoekfunctie te achterhalen): persennig niet verplicht in Duitsland, onverantwoord uistekende delen zijn wel verboden, maar die kun je natuurlijk anders tegengaan dan met een persenning. Heel in het kort: persennig verplicht in Duistland = pistoletje baviaan. :thumbup:

De eerste die - nu dit weer even in herinnering is gebracht - nog suggereert dat deze "verplichting" wel bestaat krijgt van mij straf wegens bedreiging van de waarheidsvinding / gebrek aan bronnenonderzoek ... ;) :ph34r::TFR11C0:

Link naar reactie

oehhhhh, een echte beul, ik zit te trillen achter mijn bureau....... Wat voor boete zou je krijgen als je zonder remlichten rijdt, ben ik ook wel benieuwd naar...

Link naar reactie

Wat voor boete zou je krijgen als je zonder remlichten rijdt, ben ik ook wel benieuwd naar...

Daar is tie Theo, je hebt volgens mij € 90 bespaard

Maar niet helemaal zeker, dit is voor een kapot remlicht en bij jou doen ze het alle twee niet,

dus is ook niet te zien of je wel of niet remt.

aangepast door coot
Link naar reactie

Ja wel interessant, moet nog wel een keertje naar reeuwijk het zal wel goed gaan, het is een paar honderd kilometer goed gegaan, nee ik zeg niet hoelaat hahaha

Link naar reactie
  • Administrator

Als je dan weer je gebruikelijke gemiddelde snelheid van EUR 230+ km/u aanhoudt, dan loop je minder dan tien minuten het risico op een bekeuring ... :sFun_whistle: Minimale pakkans lijkt me dus.

Link naar reactie

Sorry, was wel erg off topic, maar ik heb nog een persenning liggen van mijn Mg, gebruik hem nooit, teveel werk, zal wel niet op een z3 passen. Goede tip Maurits, moet lukken in 10 minuten.....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.