Ga naar inhoud

Carkit Bury CC9060 smart nieuw

Aanbevolen berichten

Door Driezzz ineens weer een ingeving gekregen. Ik heb hier nog een nieuwe carkit liggen een Bury CC9060 smart. Ik heb hem vorig jaar nieuw als overjarig model gekocht met de bedoeling hem in een auto in te bouwen. Geen idee meer welke auto maar die is inmiddels verkocht en de carkit ligt weg te stoffen in een kast. Geheel compleet inclusief een brody houder zodat je niet hoeft te plakken, zagen of hameren.

Het is een touchscreen display, spraak gestuurd en makkelijk uitneembaar (klik in de binnenzak) ideaal voor een cabrio...

Het enige wat ontbreekt is de originele verpakking. Factuur heb ik vast nog ergens (geen idee waar) maar ik heb er met de brodi zo'n 175 euro voor betaald.

img2011a.jpg

img2012r.jpg

img2013j.jpg

Mooi Duits promo filmpje laten maken. Ja, ja kosten noch moeite gespaard...

Forumprijs 75 euro incl. verzending.

Bij interesse even een PM graag.
Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 3 weken later...
  • Administrator

Klopt Sander BMW heeft geen iso stekker, kan je wel weer een verloopstekker voor krijgen.

Kijk bij google maar naar iso verloopstekker BMW

Link naar reactie

hmm ,waarschijnlijk.

ik heb dat ding al eens vervangen met ring en al,zon stomme v ring was het zelfs.

als daar alleen al een haar (niet van mij) tussen komt dan gaat ie al kapot .

nu ligt weer het lager eruit en is de machine 13 jaar oud,dus weg ermee.

een nieuwe komt maandag.

is alleen het geld weer even op zeg maar .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in