Ga naar inhoud

Diverse Z4 interieur onderdelen

Aanbevolen berichten

• Administrator

Na recente aanpassingen aan de ZZZZ en een eerste inventarisatie van wat ik thuis allemaal heb rondslingeren:

1. Deuropeners beige - 15/3 VERKOCHT aan WimSan

Voorbeeldfoto:

06122011028.jpg

2. Ruitenbediening links en rechts Anthrazit grijs:Zie hier (uiteraard is de beige niet inbegrepen). - 15/3 VERKOCHT aan WimSan

8557362603_7d6d6da679_b.jpg

Dit zijn de standaard op zwarte pre fl interieurs geleverde exemplaren. Onbeschadigd. De linker is zonder het knopje voor het elektrisch inklappen van de spiegels. Ook zonder het afdekdopje voor de schroef (paar euro bij de dealer)Samen EUR 30,- of een goed bod.

3. Ruitenbediening links en rechts beige: 15/3 VERKOCHT aan WimSan

Die beige hierboven (rechts) en de beige (links) op de foto van mijn linker deurpaneel hieronder. Onbeschadigd. Dit zijn de standaard op beige fl interieurs geleverde exemplaren. Ook zonder het knopje voor het elektrisch inklappen van de spiegels.Samen EUR 30,- of een goed bod.

4. Bowden kabel deuropenerTwee stuks (links en rechts, maar die verschillen niet). UIt een 2008 Z4 EUR 10,- per stuk. SAMEN

8562425576_b10832b2b4_b.jpg

5. Versnellingspook omlijsting - zwart - 15/3 VERKOCHT aan een van mijn zroadster.com vrienden

IMG_0074_zps6f20f846.jpg

^ Dit is geen voorbeeld. Standaard geleverd bij donkere interieurs in de fl. Een paar hele lichte beschadigingetjes (zie foto). Je middenconsole knapt er enorm van op als je een zwarte versnellingspookzak hebt.Eur 20,- of een goed bod.

6. Versnellingspook omlijsting - Anthrazit

^Hetzelfde, maar dan de standaard kleur uit de pre fl. Volledig onbeschadigd.Eur 25,- of een goed bod.

8561317415_3d09febd27_b.jpg

7. Alarmlicht / centrale vergrendeling schakelaar

Uit de versnellingspookomlijsting.Zie de foto boven. Eur 10,- of een goed bod.

8. Mid-range speakers voor in de deurUit de uitgebreidere audiopakketten, mid-range speakers voor achter de roosters in de deurpanelen (niet de tweeter uit het kleine zwarte driehoekje, ook niet de woofer uit het paneel bij je voeten). Onderdeelnummer 65139143987.

Voorkant:

8557358823_8e63873c27_b.jpg

Met onderdeelnummer:

8558465520_edf4b07171_b.jpg

Eur 25,- per stuk.

Bij interesse: PM of nul zes vijf drie negen acht zes twee drie twee.

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Even offtopic , maar dankzij u foto vd. deurpanelen ben ik op mijn gemak. Woordje uitleg , gisteren ZZZZ gekocht , het enige wat we "raar" vonden was het leder op de deurpanelen , wij vonden dit nogal "los" zitten , bij onze Z3 zat leder mooi strak. Maar blijkbaar is dit normaal bij een Z4.

aangepast door bojan
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Zwarte pookomlijsting verkocht, maar in plaats daarvan heb ik vanaf morgen een beige in de aanbieding ;)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.