Ga naar inhoud

favoriete opties (en ongeveer prijs)


socrates69

Aanbevolen berichten

Beste Z3 rijders,

Na een aantal dagen op dit forum te hebben rondgekeken (mijn nieuwe Z3 komt pas over een week, dus wat heb ik anders te doen :D ) zit ik vol met ideeen om m'n (toekomstige)Z3 te verfraaien.

Als je een standaard Z3 zou hebben (stel dat je die zou hebben :D ) welke opties -top 3- zou je absoluut willen willen hebben.

Als nieuweling zou ik het prettig vinden als jullie een ongeveer-prijs zouden vermelden.

Mijn lijstje tot nu toe (maar dat kan veranderen)

1) 18"velgen (merk en type nog niet over uit)

2) verlagingssetje

3) Uitlaat met "iets" meer pit (naar het merk durf ik niet eens meer te vragen hier :m: )

Bovenstaande in willekeurige volgorde.

oh ja enneh

4) achterkant iets breder /spoorverbreders (maar ja dat zijn dr alweer vier ;) )

5) een heleboel chromen dingen.... (dat is 5, en 6, en 7 en etc...0

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er zijn al een hele boel dingen waarvoor je absoluut geen geld hoeft uit te geven. Zo kun je al de oranje blinkers verwijderen aan de voorzijde, zwarte raamomlijsting verwijderen, luchtfiltermod. Geeft de auto een frisse look, en een mooier geluidje.

Ik heb in het afgelopen jaar al heel wat vervangen, en niet in onderstaande volgorde. Eigenlijk meer zoals het uitkwam. Zo kreeg ik bijvoorbeeld rolbeugels aangeboden op het forum tegen een zacht prijsje. Niet gepland, maar wel een must-have :D

1. Oranje blinkers voor, zij, achter. €150,- compleet

2. Interieur upgraden. Zit je al tegen de €500,- om het een beetje te laten lijken op de nieuwe stijl. ;)

3. Onderstel, Velgen. Prijzen natuurlijk zeer uiteenlopend.

Link naar reactie

Hoe doe je dat dan sledge?

Mijn Z3 komt ook over een weekje en die heeft ook nog oranje blinkers,

Ik weet dat je de glaasjes uit de voorste knippers zou kunnen halen. Of omruilen bij Bartho Braat voor ruim 250 euri geloof ik.

De zij knippers heb ik al ergens gezien voor 40 euro, als ik het me goed herinner :D

Maar de achterlichten? Die zal je toch moeten kopen lijkt me (voor 180 euro)

Kan natuurlijk ook eerst de (zwarte) M kiewen verkopen :rant:

Link naar reactie

Haha :D

Je wil ze graag hebben he?

Ja ik weet dat ze belachelijk duur zijn ;)

Weet je wat? Ik wacht eerst even af tot ik 'm heb, en dan vraag ik aan me vrouwtje wat zij nou het mooist vind. ;)

Als ze d'r af gaan ben jij de eerste! beloofd :rant:

Link naar reactie

Die M-kieuwen. Typisch iets waar ik ook (nog) niet over uit ben. Ik denk dat ik de "kale"M kiewen wel mooier vind dan de originele niet-M-kiewen. Met "kaal"bedoel ik zonder het :D logo. Ik heb geen :rant: , dus het lijkt me niet gepast om dan maar overal ;) -en op te plakken.

Vind hier iemand iets van?

Zijn er eigenlijk ook M-kiewen zonder het M-logo?

Maar mee eens: eerst maar efkes genieten.

Pieter

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.