Ga naar inhoud

onze reis is te zien op TV!


Aanbevolen berichten

In december en januari hebben mijn vrouw en ik een reis gemaakt van Ho Chi Minh City naar Bangkok. Niet met de Z3 (ging niet in de bagage) maar met de fiets. Ik heb een film daarvan gemaakt en opgestuurd naar het programma Overal en Nergens. Vandaag kreeg ik de volgende mail:

Hi Ad,

Ik wil je even laten weten dat we meerdere fragmenten van jouw films in een kort clipje hebben gebruikt in de uitzending van Overal & Nergens as zondag.

De uitzending is om 17:30 bij RTL 5 en daarna online te zien via: http://overalennergens.waarbenjij.nu/tv-uitzendingen

Dank voor het opsturen van jouw films. Hierdoor hebben we wederom een erg gevarieerde uitzending kunnen maken!

Veel kijk plezier!

Misschien leuk om te kijken?

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hi Ad,

Ik wil je even laten weten dat we meerdere fragmenten van jouw films in een kort clipje hebben gebruikt in de uitzending van Overal & Nergens as zondag.

Dank voor het opsturen van jouw films. Hierdoor hebben we wederom een erg gevarieerde uitzending kunnen maken!

Veel kijk plezier!

Misschien leuk om te kijken?

Geen kleine vergoeding of zoiets van RTL??

Je hebt toch wel minimaal bronvermelding bedongen voor de moeite?

Link naar reactie

^ die vergoeding kan alsnog, vragen staat vrij, maar verwacht niks van zo'n club

(een bosje bloemen voor de door jou genomen moeite zou al leuk zijn)

jij levert immers bruikbaar content aan voor een commerciële uitzending.

Daarbij zou ik de volgende keer er toch bij vermelden dat de rechten bij jou liggen en dat

gebruik mag, mits in overleg en met bronvermelding.

Nu heb je zomaar wat opgestuurd, dit verdwijnt het in het archief en wordt automatisch eigendom van RTL.

Dus kunnen ze vanaf nu met jouw vakantiefilmpje doen wat ze willen.

Zal allemaal wel meevallen, maar het kan wel

Link naar reactie

@sandere39: inderdaad leer je dat tijdens zo'n reis. Zelf kom je erachter dat er behalve een relatie maar 2 dingen zijn die je echt bezig houden: waar eet en slaap ik vandaag? En de mensen die we onderweg zagen, zijn in onze ogen arm maar wel heel gelukkig, tenminste die indruk gaven ze ons.

Verder was het nog mijn eigen keuze om de film op te sturen. Het is ook nog mijn 1e film die ik ooit gemaakt heb. Vlak voor de vakantie kochten wij een Nikon J1 met filmmogelijkheid. En dat komt je eerste gemonteerde film al meteen op tv!!! Ik zit hier gewoon in een hoekje een beetje trots te zijn. En ook zal zijn er misschien maar een paar seconden te zien, dan nog ben ik er trots op!!

De volgende reis gaat Argentinie worden, tenminste de fietsreis. Want de Z3 ga ik deze zomer Toscane laten zien. En ik heb ook nog een motor die ook naar buiten wil. Ja, ik heb het maar druk!!!

Link naar reactie

@sandere39: inderdaad leer je dat tijdens zo'n reis. Zelf kom je erachter dat er behalve een relatie maar 2 dingen zijn die je echt bezig houden: waar eet en slaap ik vandaag? En de mensen die we onderweg zagen, zijn in onze ogen arm maar wel heel gelukkig, tenminste die indruk gaven ze ons.

da is ook ongeveer wat ik mij realiseerde kortgeleden in thailand,wij hebben allemaal zoveel en we doen er alles voor om dat te behouden.

dat maakt niet altijd gelukkig.

als je minderzooi hebt heb je ook minder zorgen.

Link naar reactie

Daarbij zou ik de volgende keer er toch bij vermelden dat de rechten bij jou liggen en dat

gebruik mag, mits in overleg en met bronvermelding.

Dan is het heel makkelijk. Dan gaat zoiets gewoon niet door. Het is graag of niet. Vrijwel alle omroepen werken zo. Ook de publieke.

Link naar reactie

^ Iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten wat ie met zijn filmpjes doet !

Ik wil alleen maar zeggen dat, als je zomaar wat opstuurt je achteraf niks kunt zeggen

als je jouw vakantie filmpje ergens terug ziet waar jij m liever niet had willen zien.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.