Ga naar inhoud

Florida here i come!!!


ivodl

Aanbevolen berichten

Dames en heren levensgenieters!

Morgenochtend vertrek ik voor een kleine maand naar de states! We gaan beginnen in New York en zullen afdalen naar Miami gedeeltelijk met auto en trein.

Ik hoop een bezoekje te kunnen brengen aan Spartenburg en als dat zo is zullen de foto's zeker volgen.

Of we tijd hebben voor ons weblog, ik ben bang van niet maar ik laat vast m'n neus nog wel zien tussendoor.

Groeten en hopelijk is het weer hetzelfde als ik terug kom als dat het nu is ;)

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Woei, stoer. Veel plezier en pas je op in Miami?

Toch jammer dat je niet makkelijk met de Z3 op vakantie kan daar. Ben verslaafd aan Californie en zou daar heel graag met mij z3tje rondtoeren. Je kan er vaak wel een mustang convertible huren, maar dat is het voor mij net niet.

Have fun!!

Link naar reactie

Hey ivo

goeie zaak dat je naar de states gaat

ik ga zelf 10 mei naar amerika

5 dagen new york

dan 10 dagen naar miami

vervolgens nog ff kijken in los angeles een dag of 5

wij hebben ook de planning om vanuit miami de kust naar beneden te rijden

laat ff weten hoe het geweest is en of je nog aandachtspunten hebt voor mij

groeten joachim

Link naar reactie
Hey ivo

goeie zaak dat je naar de states gaat

ik ga zelf 10 mei naar amerika

5 dagen new york

dan 10 dagen naar miami

vervolgens nog ff kijken in los angeles een dag of 5

wij hebben ook de planning om vanuit miami de kust naar beneden te rijden

laat ff weten hoe het geweest is en of je nog aandachtspunten hebt voor mij

groeten joachim

Er staat een mooi artikel in het nieuwe BMW MagaZine.

"3.626 Miles van Los Angeles naar New York". In de nieuwe 3 serie.

Wanneer gaan we dit ritje maken met de club? :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gaan we dan, even een kort verslag :m:

Ik ben totaal 4 weken weggeweest, de 1e week hebben we New York, Philidelphia en Washington aangedaan met de trein, vooral New York was erg indrukwekkend en is een stad die in zeker zin wel mijn hart heeft gestolen! Phili was wat minder en is meer een stad die leuk is voor de amerikanen aangezien het hier alleen maar gaat om de geschiedenis van Amerika en ik daar persoonlijk niet zoveel mee heb. Washington is natuurlijk wat je verwacht, het witte huis, kapitool, memorials veel te zien en te filmen en vooral leuk als je weer eens TV gaat kijken en almaar denkt "Been there, done that"....

We hebben daarna de auto opgehaald (Ford Taurus, 2 maanden oud :D) en zijn naar Florida gereden, de tussenliggende staten zoals Carolina en Georgia zijn echt boring dus toen we aankwamen in Daytona en de speedway hebben bezocht begon eigenlijk ons 2e deel van de vakantie. Na Daytona richting Orlando, Universal en Seaworld bezocht (GAAF!!!), Disney hebben we niet gedaan, eigenlijk geen zin en van wat ik in de folder zag leek het best op Parijs dus misschien de volgende keer :D Kennedy Space Centre was erg indrukwekkend, heel veel gezien en gefilmd en na 2 dagen zijn we even in Miami geweest, tja, het is eigenlijk net Spanje maar dan toch wel luxer en mooier!

Na deze tussenstop zijn we naar Key West gereden, een hele mooie toch en dan kom je uiteindelijk echt op een paradijsje, houten huizen, heel gemoedelijke sfeer en leuke mensen! We hebben daar nog gesnorkeld en dolfijntjes gekeken en zijn na 3 dagen teruggereden naar de Everglades (nationaal park) en hebben 2 dagen tussen de krokodillen vertoefd.

De laatste week hebben we lekker genikst in Miami en alleen nog een boottocht gemaakt langs de huizen van de Rich and Famous en een helikoptertocht over de stad (aanrader!!!).

Zaterdag was ik weer terug en na 2 dagen best wel een jetlag te hebben gehad is de dagelijkse sleur alweer goed op gang gekomen ;)

Er is uiteraard nog veel en veel meer te vertellen maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien, alleen nog wat feitjes:

* Geen franse auto's, sowieso is frankrijk niet echt populair :D

* IK MIS STARBUCKS !!!

* Bijna geen Z3tjes en weinig Z4's. Hooguit wat 7ers maar vooral veel SLK's

* Extended hummers met meedraaiende velgen :blink:

* Amerikanen rijden sloom waardoor in de stad rijden echt een eitje is

* Dikke amerikanen?!?! Niet meer dan nederlanders...

* Vet eten? Eten daar is gewoon saai, specerijen hebben ze nog nooit van gehoord!

* Eeehhhh, nog veel en veel meer maar daarom ga ik nog wel een keer terug maar dan de westkust :D

Foto's van de ferrari's, lambo's, hummers e.d. komen nog wel!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.