Ga naar inhoud

Personeel BMW dealer


jdebest

Aanbevolen berichten

Ik miste een afdekplaatje naast de achteruitverwarming tussen de stoelen. Bij de BMW dealer geweest om het plaatje te bestellen. Medewerkers wisten niet welk plaatje het was en zouden mij terugbellen. 5 (!) dagen later werd ik gebeld dat ze het afdek plaatje hadden. Ik er naar toe, bleek het plaatje te breed en dus niet de juiste. de betreffende medewerker kreeg toen een giga slimme ingeving en dacht even op de achterkant van het reeds aanwezige plaatje te kijken naar het bestelnummer. Hij drukte het goede plaatje eruit en liet em vervolgens in het gat vallen tussen de stoelen...weg plaatje, nu heb ik twee open gaten in mijn middenconsole!! Monteur erbij..kan er dus niet meer bij. Moet nu terugkomen, middenconsole moet los om het plaatje eruit te krijgen !! ^_^ B)

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik miste een afdekplaatje naast de achteruitverwarming tussen de stoelen. Bij de BMW dealer geweest om het plaatje te bestellen. Medewerkers wisten niet welk plaatje het was en zouden mij terugbellen. 5 (!) dagen later werd ik gebeld dat ze het afdek plaatje hadden. Ik er naar toe, bleek het plaatje te breed en dus niet de juiste. de betreffende medewerker kreeg toen een giga slimme ingeving en dacht even op de achterkant van het reeds aanwezige plaatje te kijken naar het bestelnummer. Hij drukte het goede plaatje eruit en liet em vervolgens in het gat vallen tussen de stoelen...weg plaatje, nu heb ik twee open gaten in mijn middenconsole!! Monteur erbij..kan er dus niet meer bij. Moet nu terugkomen, middenconsole moet los om het plaatje eruit te krijgen !! ^_^ :D

De doodstraf zou nog te zacht zijn voor dit soort vergrijpenen. B)

Link naar reactie

Het spijt me voor je, maar ik moest wel even smakelijk lachen. Aangezien ik regelmatig in PCs zit te sleutelen komt me dit wel bekend voor: vallende onderdelen zoeken meteen het lastigste hoekje op, en blijven daar lekker klem zitten. Zucht..

Maar als ik naar de dealer ga zorg ik altijd dat ik een print van de ETK bij me heb met het exacte nummer erop. Het enige wat ze daar heel snel kunnen is een dikke rekening schrijven...

Link naar reactie

In mijn pogingen de achterruitverwarming aan de gang te krijgen is me ook al zo'n plaatje erin gevallen, je moet die dingen klemmen en als je te hard drukt schieten ze door naarbinnen, ;) vind eerder de uitvinder van dit systeem een knurft :D

Was nog lastig het juiste plaatje te krijgen, moeilijk te zien in de ETK. Hadden eerst ook een te breed plaatje besteld.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.