Ga naar inhoud

COLLECTIEVE Z3 VERZEKERING!!!!


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

tsja, ik denk ook dat het een kwestie van tijd is. Als ik zie hoeveel nieuwe Z3 bezitters er zo op dit moment bij komen... duurt het niet lang meer voordat de huidige Z3 club z'n bestaansrecht verliest en het forum wint als belangrijkste Z3 baken in de zee der bmw's :birthday:

Als wij met z'n allen op een gegeven moment het initiatief nemen, dan zie ik niet in waarom:

1 de club niet naar ons zou willen luisteren wat betreft onze wensen. Zoals b.v. de collectieve verzekering.

2. We dan niet zelf een "club" kunnen oprichten, voorzover we dat al niet zijn.

Dit is trouwens niet iets wat heel veel moetie hoeft te kosten. Het kan een vnl virtuele club zijn. Met een aparte club (voor)pagina en een joekel van een link naar dit forum. Voor de rest speelt het leven zich dan gewoon hier af. Het mooie van een echte club is dus idd erkend kunnen worden door de Federatie van BMW clubs http://www.fnbc.nl/

en niet onbelangrijk: contributie voor het online houden van de site, om meetings te organiseren, collectieve verzekering en andere collectieve voordeeltjes voor Z3 rijders zoals inkoopacties. Dit soort dingen zullen een grotere kans van slagen hebben met een officieel stickertje erop.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men hier van vind

Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

tsja, ik denk ook dat het een kwestie van tijd is. Als ik zie hoeveel nieuwe Z3 bezitters er zo op dit moment bij komen... duurt het niet lang meer voordat de huidige Z3 club z'n bestaansrecht verliest en het forum wint als belangrijkste Z3 baken in de zee der bmw's :huh: 

Als wij met z'n allen op een gegeven moment het initiatief nemen, dan zie ik niet in waarom:

1 de club niet naar ons zou willen luisteren wat betreft onze wensen. Zoals b.v. de collectieve verzekering.

2. We dan niet zelf een "club" kunnen oprichten, voorzover we dat al niet zijn.

Dit is trouwens niet iets wat heel veel moetie hoeft te kosten. Het kan een vnl virtuele club zijn. Met een aparte club (voor)pagina en een joekel van een link naar dit forum. Voor de rest speelt het leven zich dan gewoon hier af. Het mooie van een echte club is dus idd erkend kunnen worden door de Federatie van BMW clubs http://www.fnbc.nl/

en niet onbelangrijk: contributie voor het online houden van de site, om meetings te organiseren, collectieve verzekering en andere collectieve voordeeltjes voor Z3 rijders zoals inkoopacties. Dit soort dingen zullen een grotere kans van slagen hebben met een officieel stickertje erop.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men hier van vind

Het doel van deze site lijkt mij duidelijk: info en "het delen van een gevoel".

Als je een club gaat oprichten krijg je ook clubgezeur. Een voorzitter, een penningmeester en weet ik veel van die mensen die zich o-zo-belangrijk vinden. En natuurlijk contributie. Waar dat voor nodig is vraag ik mij af. Daar hebben velen niet zo'n trek in denk ik. Ritjes organiseren is niet zo moeilijk hoor :) Het enige wat nodig is dat Ivo wat centen krijgt om zijn domein in de lucht te houden.. En wat heb je eigenlijk aan die erkenning van BMW? Krijg je korting? Posters? Stickers?

Link naar reactie
Nou dat had je dus kunnen lezen hier... erkenning is nodig voor b.v. dingen als een collectieve verzekering. Die loopt dus nu stuk omdat de "erkende" Z3 club dat niet wil doen.

maar ze gaan er echt geen tweede erkennen denk ik. vrindjespolitiek waarschijnlijk. en ik vermoed dat die webmaster misschien niet eens voorzitter is uit zich zelf zoiets zegt zonder zijn mensen raad te plegen. geeft al weer te denken. hoeveel korting kan je krijgen denk ik dan. weegt dat op tegen contributie? ps: ik lees nergens dat die mx5 club wel erkend word door mazda.

Het lijkt me wel leuk een keer per jaar een magazine in pdf formaat uit te brengen met de beste items (dhz, foto's) van het forum. Wil ik mij wel hard voor maken.

maar je kan natuurlijk ff een polletje maken of er mensen geïntresseerd zijn. Je kan het nog wel even proberen bij: http://www.bmwclubnederland.nl

Link naar reactie
en ik vermoed dat die webmaster misschien niet eens voorzitter is uit zich zelf zoiets zegt zonder zijn mensen raad te plegen.

ik lees nergens dat die mx5 club wel erkend word door mazda.

Die man ginghet overleggen tijdens een tocht afgelopen weekend. Ik heb 'm namelijk ook aan de telefoon gehad.

De MX5 club MOET erkend zijn anders gaat zo'n verzekerings maatschappij geen collectieve verzekering aan.

Ik heb m'n huiswerk gedaan hoor! :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.