Ga naar inhoud

COLLECTIEVE Z3 VERZEKERING!!!!


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zit met mijn Z3 2.8 (1998) ook bij FBTO. betaal 77 eur per maand (=924 per jaar) Dit is gebaseerd op 75% No-Claim (11 schade vrije jaren) en collectiviteitskorting via Vereniging Eigen Huis.Overigens zonder accessoires en zonder perchhulp binnenland en geen rechtsbijstand.

Als dat nog scherper kan met goede voorwaarden dan ben ik geinteresseerd...

Dus:

BMW Z3 2.8

BJ 1998

1e auto

BJ Bestuurder 30-03-1973

km/jaar max 20.000

Maar erg belangrijk zijn de voorwaarden. Bij FBTO heb ik een casco verzekering van 49.780 eur, als je het eerste jaar schade vrij rijd dan is er bij de eerst volgende schade geen terugval in premie.

Link naar reactie

dat geld pas na 10 schade vrije jaren he...

ik heb er maar 2

Ik zie trouwens dat je EXACT de zelfde auto hebt als ik.

cosmos zwart

chrome raam stijlen en deurgrepen

zelfde velgen

bruin leer

van mij komt echter uit '97

en ik heb M kiewen erop

Link naar reactie

De reactie van de webmaster van de site vande BMW Z3 club:

Geachte heer,

 

De Z3 Club Nederland heeft geen banden met bmwzforum.nl. Ook al doet het forum dit soms wel zo voorkomen. We krijgen regelmatig klachten over met gebruik van de zinsnede "...in samenwerking met de bmw z3 club..."

 

Voor wat betreft een collectieve verzekering: één van de sponsors van de club is een verzekeringsbedrijf (zie website). Van daaruit is ook reeds onderzoek gedaan naar de haalbaarheid. De club heeft 200 leden, die allen toch meestal al wel tot tevredenheid verzekerd zijn. De behoefte aan een collective verzekering bleek laag te zijn. Voor veel clubleden is de Z een tweede auto die gewoon meeloopt in de bonus malus van de eerste auto en die vaak ook dagelijks gebruikt wordt. Een Z blijkt voor de meesten onder ons geen echte hobbieauto te zijn. En wanneer het aantal mogelijk geinteresseerden laag is dan is de animo van een verzekeringsmaatschappij doorgaans ook niet zo hoog.... Ter vergelijking: de mx5 club heeft heel veel meer leden.

 

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

 

Mvrgr,

 

XXXXX www.bmwz3club.nl

Link naar reactie

Waarop ik weer antwoorde (maar helaas nooit iets op terug gehoord heb):

Geachte heer,

Begrijp ik hier uit dat de BMW Z3 club de collectieve verzekering niet wil erkennen? Het is goed om in acht te nemen dat er steeds meer (tweedehands) Z3 rijders bij komen. Deze mensen willen ook allemaal een verzekering. Het gaat dus helemaal niet om de huidige leden van de club, maar juist om de nieuwe. Het enige wat de de club hoeft te doen is erkennen. Het enige wat u hoeft te doen is een link plaatsen. Voor de rest hoeft er NIETS te gebeuren. Dat lijkt me toch niet te veel moeite. Het gevolg is dat er een flink aantal nieuwe leden bij kan komen, hetgeen alleen maar goed is voor de club lijkt me. Dit zijn tenslotte allemaal liefhebbers. Als het probleem is dat Mark van Leeuwen niet wil dat De Smale de verzekering gaat regelen zou ik willen voorstellen dat hijzelf nog een keer gaat kijken of er een collectief contract afgesloten kan worden. Zoals ik in mijn vorige email heb uitgelegd is er de laatste paar jaar veel veranderd omdat er veel nieuwe Z3 verzekerings gegadigden bij komen.

Ik hoor graag uw antwoord.

met vriendelijke groet

Link naar reactie

vervolgens gebeld met de heer Vens van Assurantie kantoor De Smale.

Deze begreep het antwoord van de Z3 club ook niet. Hij vertelde dat juist door die collectieve verzekering, de Mazda Mx5 club enorm gegroeid is. Dat levert een club weer nieuwe inkomsten op waarmee je weer allerlei dingen kan organiseren. Blijkbaar is de BMW Z3 club een groepje oude heren die liever geen nieuw mensen erbij wil en een lekker exclusief onderonsje wil houden. jammer.

Misschien moeten we een eigen "jonge" Z3 club oprichten....

Ik heb er in ieder geval veel moeite voor gedaan, maar tevergeefs.

Link naar reactie
De reactie van de webmaster van de site vande BMW Z3 club:

Geachte heer,

 

De Z3 Club Nederland heeft geen banden met bmwzforum.nl. Ook al doet het forum dit soms wel zo voorkomen. We krijgen regelmatig klachten over met gebruik van de zinsnede "...in samenwerking met de bmw z3 club..."

 

Ik vind die meneer die dit geschreven heeft een hele zure zeurpiet, die het succes van dit forum mogelijk niet zo leuk vind. Laat hij een voorbeeld aan "onze" webmaster nemen want die z3club site is voor het laatst bijgewerkt sinds de productie van de z3 is gestopt. Die "klachten" komen waarschijnlijk van hemzelf want dit is een behoorlijk net forum en er word hier bijna nooit iets negatiefs gezegd over zijn club. Hij moet blij wezen dat er zo'n initatief bestaat.

(mocht deze heer stiekem toch op deze site kijken: dit is mijn eigen mening en ik heb geen directe banden met de initiatiefnemer van dit forum)

:blush:

Link naar reactie

Wat is er voor nodig om het Z3 forum uit te roepen tot het enige echte Nederlandse forum over deZZZe prachtige automobiel.

Moet je waarschijnlijk hele goede contacten hebben bij BMW Nederland.

Kunnen we geen erkende BMW dealers uitnodigen om aan ons forum deel te nemen (bijvoorbeeld met advertenties) Doen ze bij de Z3 Club Nederland ook.

Wellicht kom je via deze dealers makkelijker binnen bij BMW Nederland.

Moet toch kunnen met zo'n actief forum!!!!!

DreamZZZ

Link naar reactie
Wat is er voor nodig om het Z3 forum uit te roepen tot het enige echte Nederlandse forum over deZZZe prachtige automobiel.

Moet je waarschijnlijk hele goede contacten hebben bij BMW Nederland.

Kunnen we geen erkende BMW dealers uitnodigen om aan ons forum deel te nemen (bijvoorbeeld met advertenties) Doen ze bij de Z3 Club Nederland ook.

Wellicht kom je via deze dealers makkelijker binnen bij BMW Nederland.

Moet toch kunnen met zo'n actief forum!!!!!

DreamZZZ

Wie zegt dat BMW blij is met al onze tricks en tips? Ze willen natuurlijk liever dat je naar de dealer gaat.

Link naar reactie
Misschien moeten we een eigen "jonge" Z3 club oprichten....

Ik heb er in ieder geval veel moeite voor gedaan, maar tevergeefs.

Bedankt inderdaad voor je inzet. En het is hier al een soort virtuele club, nietwaar? Inclusief meetings maar zonder contributie (wel ff Ivo sponsoren).

Link naar reactie

In samenwerking met wat?????? Ik heb nog nooit enig verband gezien tussen club en forum. Wat ik wel vaak merk is dat mensen veel meer feedback krijgen op het forum. Vragen bij de club wordt vaak niet eens op ingegaan als er al een antwoord komt. Zo ja, is dat antwoord van een actieve forummer :blush: :ok:

Leonardo, je hebt gedaan wat je kon, niet geschoten is altijd mis. Je toont tenminste inzet. ;)

En over samenwerking met BMW, nou, als wij eens een "speciale" korting kregen, of groepskortingen, dan zou ik wel overwegen spulletjes bij de dealer te kopen.

Link naar reactie

Je hebt gelijk, we noemen ons de eerste onofficiele Z3 site van Nederland.

Het blijft toch een geuzentitel; met 300 members zijn we zeker groter dan de officiele "Z3 Club Nederland"

Als de reactie van Z3 Club Nederland is zoals beschreven waaruit bestaat dan de "in samenwerking met" uit?

Wij zijn met z'n allen een stel enthousiaste Z3-fielen, die trots op hun auto zijn en elkaar graag helpen om zo fraai mogelijk in deze ZZZ te blijven genieten.

Ivo en de rest "keep up the good work"

DreamZZZ :blush:

Link naar reactie
Wellicht kom je via deze dealers makkelijker binnen bij BMW Nederland.

Die dealers begrijpen écht niet waar het hier allemaal over gaat. Die hebben naar mijn bescheiden mening weinig belang bij die jongens die hun ZZZ individualiseren en het hebben over Wiesmann, Eibach, Eisenmann, BBS, Schnitzer enz. En dan kópen ze het óók nog... :blush: ;)

Link naar reactie
In samenwerking met wat?????? Ik heb nog nooit enig verband gezien tussen club en forum. Wat ik wel vaak merk is dat mensen veel meer feedback krijgen op het forum. Vragen bij de club wordt vaak niet eens op ingegaan als er al een antwoord komt. Zo ja, is dat antwoord van een actieve forummer :blush: :ok:

Afbeelding.jpg

Dit zit het mannetje dwars. Een klein regeltje bij de index. ;)

Link naar reactie
Wat is er voor nodig om het Z3 forum uit te roepen tot het enige echte Nederlandse forum over deZZZe prachtige automobiel.

Moet je waarschijnlijk hele goede contacten hebben bij BMW Nederland.

Kunnen we geen erkende BMW dealers uitnodigen om aan ons forum deel te nemen (bijvoorbeeld met advertenties) Doen ze bij de Z3 Club Nederland ook.

Wellicht kom je via deze dealers makkelijker binnen bij BMW Nederland.

Moet toch kunnen met zo'n actief forum!!!!!

DreamZZZ

Het mooiste zou zijn als je op google "z3" intikt en in nedeland zoekt hij nr 1 staat. Vreemd dat dat nog niet zo is overigens.

Link naar reactie
De reactie van de webmaster van de site vande BMW Z3 club:

Geachte heer,

De Z3 Club Nederland heeft geen banden met bmwzforum.nl. Ook al doet het forum dit soms wel zo voorkomen. We krijgen regelmatig klachten over met gebruik van de zinsnede "...in samenwerking met de bmw z3 club..."

Ed moet niet klagen, hij heeft dit forum kado kunnen krijgen (in den beginne). Maar ik heb die zinsnede (die er niet letterlijk stond) nu maar weggehaald, teveel reclame voor de club is niet nodig, andersom lijkt me beter :lol:

Om eerlijk te zijn kreeg ik klachten dat het Bulletin Board van de Z3 Club zo slecht was, en dat is natuurlijk slecht voor de reputatie van dit forum :D

Afijn, inderdaad geen slechte woorden over de Z3 Club Nederland, maar dit forum is compleet onafhankelijk van deze Club :birthday:

Link naar reactie
Het mooiste zou zijn als je op google "z3" intikt en in Nederland zoekt hij nr 1 staat. Vreemd dat dat nog niet zo is overigens.

Lezen Sledge, goed lezen!

:birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.