Ga naar inhoud

DEUKENDOKTER?


napoje

Aanbevolen berichten

Zoals eerder voorgesteld in DIT topic willen wij proberen de deukendr/spotrepair naar de meeting te halen. Natuurlijk afhankelijk van de intresse/tijd. Willen geïntresseerden zich hier aanmelden dan ga ik ff bellen met de goede man. Let Wel: ik weet niet hoeveel tijd het per auto kost dus waarschijnlijk een vroegertje :lmao:

1-Ivo

2-Andre

beste autofanaten,bij toeval lees ik jullie bericht over het moeilijk vinden van een deukendokter!

nou,ik ben er een!

mijn werkgever en ik,werken al verschillende jaren samen met extreme-machines.nl,en hebben elk jaar een wax en deuk!!

mischien hebben jullie ooit eens interessen??

informeren kan altijd!!

kosten per deel ongeacht aantal deuken: 40 euro!!!

d-force bvba tel: 0653388822 je krijgt mijn werkgever aan de telefoon genaamd BERT!!

leg de situatie uit,en kijk wat er van komt!!!

mvg, jeffrey brekelmans

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb 2 kleine deukies van vallende herfstartikelen, dus voor EUR 80,- wil ik daar wel vanaf ... :lmao:

Van eikels (die hun deur tegen jouwe aansmijten) heb ik ook last, alleen niet in vallende vorm

:huh:

Link naar reactie
Hij rekent PER DEEL €40,- dus ik neem aan per deur, per motorkap?

denk ik ook ... ik heb 1x dak en 1x motorkap

Link naar reactie
Zeker geinteresseerd,

Prijs is ook goed!

André

moet je wel op de meeting komen andré :lmao:

Link naar reactie
Moeten we wel van te voren weten moeten we in het programma rekening mee houden dan ^_^

tot nu toe niet erg veel enthousiasme hoor B)

Link naar reactie
Kwestie van kleurwas en poetsen maar!

Welke was zou daarvoor in aanmerking komen bij Stahlgrau? Ik kan me die tellsell reclame van TV nog herinneren, maar heb nooit geloofd dat dat werkt...

Als iemand tips heeft...

Link naar reactie

Hoi,

Ik kan helaas de 15e niet, maar mocht er een andere dag gekozen worden dan hou ik me ook aanbevolen.

Gistern de hardtop verwijderd, en meteen weer een keer gewassen.... en dan kom je er achter dat er van die onverlaten bij je in de buurt wonen die er lomp met hun deur omgaan en niet even melden dat ze een deuk in je auto hebben achter gelaten.

Maar goed. Ik ben benieuwd wanneer het mogelijk is om het te laten fixen.

Joost

Link naar reactie
Zeker geinteresseerd,

Prijs is ook goed!

André

moet je wel op de meeting komen andré :lol:

Ik ben nog aan het kijken of ik een afspraak kan verzetten.

Wij zijn dan zeker van de partij.

Wat betreft de deukendokter ik heb er zoveel jullie komen niet aan de beurt.

André

Link naar reactie
Zeker geinteresseerd,

Prijs is ook goed!

André

moet je wel op de meeting komen andré :lol:

Ik ben nog aan het kijken of ik een afspraak kan verzetten.

Wij zijn dan zeker van de partij.

Wat betreft de deukendokter ik heb er zoveel jullie komen niet aan de beurt.

André

Ik denk niet dat dr. deukenstein voor twee mensen wil komen. Misschien kunnen geïntresseerden even zelf bellen?

Link naar reactie

Hallo,

Ik zit er ook over te denken om te komen. Dus dat zijn er al 3..... :lol:

(2 deuren, motorkap en eventueel nog 2 schermpjes). Hoe laat begint de "dokter" zijn spreekuur? En heeft ie überhaupt wel spreekuur op eerste pinksterdag?

Link naar reactie
Hallo,

Ik zit er ook over te denken om te komen. Dus dat zijn er al 3..... :D

(2 deuren, motorkap en eventueel nog 2 schermpjes). Hoe laat begint de "dokter" zijn spreekuur? En heeft ie überhaupt wel spreekuur op eerste pinksterdag?

ik denk dat we toch min 5 mensen moeten hebben :foto:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik zit enorm te twijfelen of ik kom.

Ik heb een deukje wat eruit moet en het lijkt me leuk om jullie eens te ontmoeten.

Probleem is dat ik de 14e tot laat moet draaien... (jaja ik ben ECHT DJ)

dus 's morgens in het zuiden zijn lukt me niet vanuit Amsterdam

(tenzij ik na het draaien meteen ga rijden he :rolleyes: )

Dus...

Of ik kom 's middags even langs gereden (waar de toer eindigt) en dan drinken we wat doen die deukjes en gaan weer naar huis...

Of we doen die deukjes een ander keertje.

We kunnen voor de meer noordelijk gesitueerden onder ons ook een keer bij m'n schoonfamilie in Hillegom afspreken:

http://www.fordmuseum.nl/

grote parkeerplaats en krijgen jullie van mij koffie.

:blink:

Link naar reactie

mmm niet zo slecht idee. is dat fordmuseum van je schoonfamilie of bij je schoonfamilie?

Link naar reactie
VAN mijn schoonfamilie. Oude meneer Den Hartogh is mijn vriendin d'r opa. Haar moeder is de directeur.

moet je ze stiekem eens voorzichtig vertellen dat bij zo'n mooi museum ook een mooiere site hoort. :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.