Ga naar inhoud

Bandenprijs?


Aanbevolen berichten

Even een vraagje. Ben van plan om voor mijn nieuwe banden GJ Eagle F1 te monteren. Iemand een idee wat 4 stuks incl. montage mogen kosten? Maat 17 225/45

Thanx alvast

eagle-f1.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ff rondgebeld. Mijn eigen garage vraagt € 189 per band :birthday: :lmao: :D Een andere bandenboer doet het voor € 145. Loont wel de moeite om rond te bellen dacht ik zo.

Link naar reactie

Jongens let effe op, goedkopere banden van de bekende merken komen vaak uit een overschot wat niet in Europa geproduceerd is. Dat is in de code op de band terug te vinden. Vaak staat er in de code een *. Krijg je met zo,n band buiten NL een ongeval dan zal de verzekering van de buitenlandse tegenpartij zeker niet tot uitkering overgaan als dit uit een technisch onderzoek blijkt. Goedkopere merkbanden die bv in Korea geproduceerd zijn hebben een andere kwaliteits specificatie en dat resulteerd meestal in onbalans in de band. Krijg je dus een partij lood op je sportvelg om dit te compenseren.

Mvg. Ad Leijtens

Link naar reactie
Dealer raadde me Continental of Dunlop aan. Michelin is te duur voor wat het is zei hij... Wat denken jullie daarvan, klopt et?

Lees ook even het topic: "DeZe Michelin's vallen tegen Zeg".

Ze schijnen erg goed te Zijn. Ik heb Zelf ook Pilot Sport's eronder en ben ook erg tevreden.

Alleen heb ik nog nooit andere slofjes gereden en heb daarom geen referentie materiaal.

Link naar reactie
Jongens let effe op, goedkopere banden van de bekende merken komen vaak uit een overschot wat niet in Europa geproduceerd is. Dat is in de code op de band terug te vinden. Vaak staat er in de code een *. Krijg je met zo,n band buiten NL een ongeval dan zal de verzekering van de buitenlandse tegenpartij zeker niet tot uitkering overgaan als dit uit een technisch onderzoek blijkt. Goedkopere merkbanden die bv in Korea geproduceerd zijn hebben een andere kwaliteits specificatie en dat resulteerd meestal in onbalans in de band. Krijg je dus een partij lood op je sportvelg om dit te compenseren.

Mvg. Ad Leijtens

Ik denk dat hier dan een aardige juridische zaak over aan te spannen is. Daar is als 'leek' niet achter te komen, en dit staat vast ook niet in de kleine lettertjes van de leverancier. Bij mijn weten is het verboden spullen in Europa te verkopen wat niet in Europa is toegestaan/goegekeurd. Is het wel goedgekeurd dan heeft de verzekering geen poot om op te staan bij het afwijzen van een claim op deze gronden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.