Ga naar inhoud

Newtimerdag Ruinen


Gast Bas Bult

Aanbevolen berichten

Gast Bas Bult

Dames en heren,

5 mei 2005 (hemelvaartsdag) organiseren wij de Newtimerdag Ruinen, op dit evenement worden bijzondere, luxe, snelle bolides "tentoongesteld" auto's als Lamborghini's, Ferrari's en Porsche's zullen hier aanwezig zijn.

Wij zijn nog steeds opzoek naar deelnemers, het aantal BMW's is namelijk nog een beetje magertjes (6 serie coupe, z3, z1). Wie zin heeft om als deelnemer te komen je kunt je nog opgeven op http://www.newtimerdagruinen.nl kijk hier ook voor meer informatie.

Het evenement is verder gratis te betreden, en ook aan de kinderen is gedacht!

Groeten,

Newtimerteam

Bas Bult

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

tja dat is dus altijd moeilijk om echt nieuwe timers te vinden, die liggen niet voor het oprapen, maar voor het eerste jaar hebben we toch al een leuk deelnemers veld al zeg ik het zelf!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
update: aanmelding Z4 en Lamborghini Diablo VT Roadster, maar nog steeds (helaas) geen M coupe of meerdere Z3/Z4 tjes ;) ;)

Het is geen :lmao: QP maar nmi wel toonbaar :D heb me aangemeld Bas. ;)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
u? B)

NewtimerdagRuinen007.jpg

Alles ziet er een beetje patserig uit op dat evenement of lijkt dat maar zo? Ik hoop in ieder geval dat het een leuke dag is geweest, ondanks de regen. B)

Was heel gemoedelijk alleen die 750 was echt lelijk waren die beschadigingen op mijn QPE heilig,stond gelukkig net ver genoeg bij mij vandaan,en het weer was redelijk tot goed alleen eind van de middag 16:00 begon het te spetteren zijn toen gelijk vertrokken B)

Link naar reactie
u? :D

NewtimerdagRuinen007.jpg

Alles ziet er een beetje patserig uit op dat evenement of lijkt dat maar zo? Ik hoop in ieder geval dat het een leuke dag is geweest, ondanks de regen. :D

staat die snorremans er nou tegenaan te piesen? :huh:

Link naar reactie
u?  :D

NewtimerdagRuinen007.jpg

Alles ziet er een beetje patserig uit op dat evenement of lijkt dat maar zo? Ik hoop in ieder geval dat het een leuke dag is geweest, ondanks de regen.  :D

staat die snorremans er nou tegenaan te piesen? :huh:

Nee dat is Ron achtennegentig uit Engeland

Link naar reactie
u?  :foto:

NewtimerdagRuinen007.jpg

Alles ziet er een beetje patserig uit op dat evenement of lijkt dat maar zo? Ik hoop in ieder geval dat het een leuke dag is geweest, ondanks de regen.  :lol:

staat die snorremans er nou tegenaan te piesen? :D

Nee dat is Ron achtennegentig uit Engeland

Ook een Ron98 uit Engeland moet wel eens pissen en zo te zien lukt dat aardig. Hoe je 't ook wendt of keert. :o :foto:

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Dames en heren BMW liefhebbers, hier ben ik weer!

Dit jaar zal de Newtimerdag plaatsvinden op 10 september, dit jaar wat later zodat er iets meer kans is op mooi weer en we de andere evenementen niet in de weg zitten!!

Het is nog vroeg maar de eerste toppers: zijn alweer binnen: Lamborghini Murciélago, Bugatti EB 110 en ook de Ferrari's van Fiorano zullen aanwezig zijn! Verder hopen we natuurlijk weer op een groot aantal BMW's! Dus kijk even of je kunt en geef je ook op voor de Newtimerdag Ruinen 2006!!

Groeten,

Bas Bult

www.newtimerdagruinen.nl

info@newtimerdagruinen.nl

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.