Ga naar inhoud

Kl#te alarm


ivodl

Aanbevolen berichten

Ja hoor, het is weer zover, na bijna een jaar geen problemen te hebben gehad gaat dat klere ding weer spontaan af! Vorig jaar al 3x mee terug geweest en opvallend genoeg nu de hardtop er af is begint het gelazer weer...

"Gelukkig" moet 'tie sowieso volgende maand weg voor APK maar ik zie ze nu al weer handenvrijvend staan als ik zeg dat er weer kuren zijn met dat alarm :lmao:

Sorry, moest ff luchten...

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ja hoor, het is weer zover, na bijna een jaar geen problemen te hebben gehad gaat dat klere ding weer spontaan af! Vorig jaar al 3x mee terug geweest en opvallend genoeg nu de hardtop er af is begint het gelazer weer...

"Gelukkig" moet 'tie sowieso volgende maand weg voor APK maar ik zie ze nu al weer handenvrijvend staan als ik zeg dat er weer kuren zijn met dat alarm :lmao:

Sorry, moest ff luchten...

zoek ff op "alarm" en je leest "how-to-fix-the-bastard" :lmao:

Link naar reactie

Hmm, toch zelf maar even stoeien, ik lees dat die stelschroef achter de vcerwarming zit, en aangezien daar toch 1 lampje kapot is (is dit toeval dan ook toeval?!?!) moet ik daar toch zijn. Vanavond maar even er in duiken...

Wat voor lampjes zitten er eigenlijk bij de verwarming? Kan ik die makkelijk ergens halen of is dat ook weer iets wat alleen bij bmw te verkrijgen is?

Link naar reactie
Hmm, toch zelf maar even stoeien, ik lees dat die stelschroef achter de vcerwarming zit, en aangezien daar toch 1 lampje kapot is (is dit toeval dan ook toeval?!?!) moet ik daar toch zijn. Vanavond maar even er in duiken...

Wat voor lampjes zitten er eigenlijk bij de verwarming? Kan ik die makkelijk ergens halen of is dat ook weer iets wat alleen bij bmw te verkrijgen is?

Ook ff zoekfunctie gebruiken. Is vorige week behandeld.

Link naar reactie
^_^

Gelijk maar ff gebeld met de garage maar ze wisten niet welk lanmpje ze moetsen hebben, nah jah, ik kijk vanavond eerst even, misschien is het wel gewoon los...

Van de week toevallig de lampjes vervangen. Voor twee lampjes was ik 9 euro kwijt. Bestelnummer bij BMW is : 61138353797 met de omschrijving Fitting.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.