Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Sowieso is het met al dit soort scannertjes afwachten of het werkt;

Ik had er een paar maanden geleden ook een gekocht omdat mijn motermagement lampje brandde

(Omdat ik de verkeerde benzine had getankt) en ja hoor hij leerde een foutcode uit en kon hem resetten.

Helaas is het airbag lampje niet uit te krijgen met dit apparaatje en ook niet met anderen

Link naar reactie

Of is dat te oud.

Roger, ik heb zo'n ding besteld én heb een verloopstekker OBD1-OBD2. Zelfde overweging als Guido: het bedrag is zó laag dat er geen mens overboord is als het niet werkt, anders kan ik m'n daily er mee uitlezen...

Geen idee hoe lang verzenden uit de Volksrepubliek China gaat duren, maar ik houd je op de hoogte!

Link naar reactie

Bij mij duurde de verzending lang; 25 dagen. Dat werd ook al in de veiling gezegd.

Helaas is het airbag lampje niet uit te krijgen met dit apparaatje en ook niet met anderen

Ik heb zo'n vermoeden dat er bij jou toch ergens een stekkertje een beetje los zit of een draadje wat gebroken is oid. Maar da's een andere kwestie :)

Link naar reactie

Mbt de virusgeruchten kan ik wel eens de oorzaak van zijn geweest. De PC-software die (meestal) meegeleverd wordt met zo'n ODB Dongle bevat vaak virussen. Dus ik heb iedereen toen aangeraden die software niet te gebruiken. Maar Torque op een Android smartphone is top! Dus die kan je gerust gebruiken.

Link naar reactie

begrenzingslampen ? kan je die ff uitleggen ?

Dat zijn de lampen in de bumper waarmee de breedte van het voertuig beter ingeschat kan worden door tegenliggers. De hoofdverlichting zit volgens sommige wetgeving te ver van de buitenkant van de auto af. Volgens mij hebben dat alleen VFL brede uitvoering en de FL die gehad. De VFL smalle uitvoering was blijkbaar wel OK.

Link naar reactie

Het is inderdaad een set van schmiedmann, maar waarschijnlijk niet het set wat jij denkt dat het is.

Een set van supersprint zou ruim 1900 euro meer hebben gekost :blink: Die sla ik dus over :lol:

Link naar reactie

Nee, dit is een set die voor een e46/m54 wordt verkocht (en die is dus nog veel goedkoper, en deze heb ik met nog wat korting van hun ebayaanbieding geplukt :)), maar op 1 of andere manier niet bij de e85 staat.

Vermoedelijk omdat het niet gelijk past. Maar ik besloot toch maar om de gok te nemen.

Als de kat's niet passen is dat denk ik makkelijk te verhelpen, aangezien ik wel een TIG apparaat heb.

Als de spruitstukken niet passen (dan bedoel ik totaal niet passen)..............., dan heb ik een probleem :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik heb 2 zakken (1 kg/stuk) met droogmiddel gekocht voor de 'vochthuishouding' in de winterstalling. Had vorige jaren altijd wat last van een beetje schimmelvorming op de stoelen gedurende de 4 maanden 'drooglegging'. Hoop dat dat nu voorbij is.

Link naar reactie

Ik luister niet zo vaak radio maar in de randstad heb ik met de korte BMW antenne er (op de FM)geen problemen mee ondervonden. Met het Peugeot antennetje lijkt het ook goed te gaan.

Hangt misschien ook samen met de beluisterde zenders?

Link naar reactie

Ik neem aan dat je hem binnenzet? Als ik me niet vergis is dat een outdoorhuis die niet ademt...?

Een beetje blonde vraag maar hoe zie je het verschil tussen een OEM binnen en buiten hoes? Ik neem aan dat ik de juiste heb maar zijn er uiterlijke kenmerken waar door ik een check zou kunnen uitvoeren?

Link naar reactie

Vandaag een poging gedaan om een korte antenne voor de nieuwe daily 120i te kopen bij de plaatselijke Peugeot dealer, maar toen hij merkte dat het voor een BMW was wilde hij hem niet leveren! Wat een stelletje mafkezen daar bij Pouw Amsterdam West.

  • Like 2
Link naar reactie

hahahahahahah dat meen je niet hahahahhahahah

wat een eppo,s.

handel is handel toch!

waarom zeg je dat dan ook,even opscheppen zeker.

ik hoor de conversatie in mijn hoofd

"goedenmiddag meneer,ik wilde graag een korte antenne voor een peugot bla bla bla...... dat kan meneer ik zal hem voor u pakken.... jaaa dan zal ik hem gelijk even op mijn beemer schroeven harg harg harg ,tja dan heeft het pookje toch maar mooi een klasse auto aan zich weten te binden he....... bmw ? meneer deze antennes zijn gemaakt voor peugots en niet voor bmw,s ik verkoop hem u daarom liever niet ,goedenmidag ..... eeh eeuhh nou dan niet"

zoiets ??

op naar een ander dealer dan maar,en misschien mag je nadia,s peug lenen om mee voor te rijden hahah

Link naar reactie

@JK-Z4-3.0i

De arrogantie van sommige BMW-dealers kent geen grenzen. Ik word in Utrecht ook niet geholpen als ik een los onderdeeltje wil. In Hilversum ook niet. Ik rij er voor naar Woerden en daar is men zeer vriendelijk. Men begrijpt daar dat, als ik ooit de lotto win, ik bij hen een nieuwe BMW kom uitkiezen... (Hoewel... dan zal het wel een C6 worden, denk ik....)

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.