Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

oh ja dat oranje is ook mooi,maar ik geloof niet dat die aanbieder dat ook had,misschien een goeie voor de volgende keer.

ik heb ze via ebay bij de handygarage.

http://stores.ebay.nl/Handy-Garage-Electronics/LEDs-alle-Fassung-/_i.html?_fsub=3304936014&_sid=63103894&_trksid=p4634.c0.m322

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Oh dit is je normale interieurverlichting?

Ik dacht ff dat je het oranje watervalverlichtingsledje vervangen had voor een rode....

Wat voor type lampje is het eigenlijk?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

daar de zzz jammer genoeg buiten slaapt,een extra stuurslot, omdat de criminaliteit hier (diefstal, inbraak :ph34r: homejacking) een

beetje de pan uitswingt,het zal ze mogelijk niet tegen houden maar het maak het toch iets moeilijker :nasty:

20121129185925.jpg

20121129190213.jpg

en een tube om de deurrubbers in te smeren(deze middag al gedaan) zodanig dat deze niet vast zitten als die slechterikken de deur openen ;)

20121129190423.jpg

Link naar reactie

laatst nog in het nieuws, een draadloze babyfoon in de auto nekte de autovandaal.

volgens mij mag je pepperspray gebruiken in belgie en als de buurtjes mee doen lost het probleem wel op.

-babyfoon mmmm, geen slecht idee, ga alvast een voorraad batterijen inslaan :blink:

-voor zover ik weet mag je hier ook geen pepperspray gebruiken, was enkele jaren terug zelfs strafbaar, voor de criminelen natuurlijk niet die mogen alles, er is er hier zelfs eentje die jaren terug terwijl hij een overval pleegde,in de rug werd geschoten door de politie en die gast krijgt nu een invaliediteidsuitkering en was dan een jaar of 2 terug opnieuw betrokken bij een overval waarbij een agente dood geschoten werd

Link naar reactie

Oh dit is je normale interieurverlichting? yep ook in de voetruimteverlichting

Ik dacht ff dat je het oranje watervalverlichtingsledje vervangen had voor een rode.... nee joh

Wat voor type lampje is het eigenlijk?

eeh T10 5w5 ,ik moest alleen wel even het gat voor het lampje in de reflector even opruigen. (groter maken)

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • Administrator

Durf je het gat niet groter te maken dan kan je het glas nog verwijderen (deze zit met een paar schroefjes vast) en het lampje

er zo insteken.

Link naar reactie

Geen idee hoe lang verzenden uit de Volksrepubliek China gaat duren, maar ik houd je op de hoogte!

Dat verzenden ging rap genoeg, maar ik heb 'm vandaag pas op onze Z3 kunnen testen. Lijkt erop dat het 'tote Hosen' is: het zendertje krijgt wel stroom, maar geen signaal van de auto... Als ik me heel erg verveel ga ik later nog wel eens verder graven :)

En terug on topic:

155408_293919120724959_2013460346_n.jpg

Wat meer 'bling' onder de motorkap, en de mogelijkheid om oliedruk en -temperatuur uit te lezen, weer een paar leuke klusjes op komst!

Link naar reactie

Euuh wat is dat precies? Het lijkt namelijk wel een aluminium oliefilterdop oid :)

Zelf wil ik ook nog een keer olietemp of druk gaan uitlezen (samen met boost uiteraard), maar ik zoek nog een nette mogelijkheid om een metertje weg te werken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.