Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Koplampen van deze Z4: een werd dof, andere was ok.
Van de vorige wist ik nog...daar knapt een Z4 van op!

Dus naar schadebedrijf/spuiterij gebracht:
schuren/polijsten/blanke lak (oid)
En hoppa! Als nieuw! Maakt zo'n enorm verschil (voor mij)

En de auto ff laten poetsen, gewoon, lekker fris de lente in.
Op naar de zomer(wielen)! Dan zijn alle mod's klaar!

Blije gup!

IMG_1310.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator

Wat spul om de zwarte plastics in het interieur op te frissen:

 

51z64rQtFXL._AC_SL1000_.jpg

 

Kost vrij weinig en de eerste resultaten lijken positief!

 

 

Link naar reactie
4 minuten geleden, pimgmx zei:

...maar bij de huisarts gemonteerd... 👍

tuurlijk, de stealer mag niet teveel verdienen toch, met dank aan @Roodkapje 😎

Link naar reactie

Twee nieuwe achterbanden wegens een spijker door een wang. Aangezien ik niet op asymmetrisch rubber wil staan. Prettige bijkomstigheid de banden waren drie tientjes goedkoper per stuk dan twee jaar terug.

Link naar reactie

Een grote beurt en een verse APK, verder even de auto helemaal na laten lopen op eventuele zwakke punten... Hij had na aankoop nog niet eerder op de brug gestaan.

 

Resultaat; lijkt erop dat ik een goede auto gekocht heb 🙂

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Velgen (style 108) oranje laten coaten.

Yeah, vet cool :punk:

 

Greetz bruno

IMG-BMW oranje.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Helemaal gemist deze. @ZwarteZ: het is wel een lekker uitgesproken statement, Bruno! :default_punk: Ik vind dat een zwarte Z4 met oranje knippers het goed kan hebben.

 

Hebben ze de 108s ook helemaal uit elkaar gehad bij het poedercoaten? 

Link naar reactie

Ben er erg blij mee, mooier dan verwacht want het was maar een gok. Wordt het in ieder geval weer wat minder saai op de weg.

Zelf ook een groot voorstander van oranje knipperlichten, maar behoor hiermee tot de minderheid heb ik het gevoel.

 

Schroeven zijn inderdaad voor het coaten verwijdered en de delen afzonderlijk behandeld. Tijdens het coaten zijn er wel tijdelijk andere schroeven ingezet zodat de coating niet in het schroefgant kon komen. 

 

Groet Bruno

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ondanks dat de Z4 nog zonder versnellingsbak buiten staat de volgende update al gekocht.

 

Liep op marktplaats tegen een in nieuwstaat verkerende set eibach veren aan. Kon het niet laten. 😀 Binnenkort een stukje dichterbij de grond.

  • Like 1
Link naar reactie
Op 2-4-2021 om 15:30, Ruud_19 zei:

En gewoon uit China 

FDB4B4D7-C867-4870-B83E-9BFF108167CF.jpeg

 

Is dat een rubbertje van de tankdop, dat ie niet kwijt kan raken?

de mijne is (ook) stuk. Mag ik weten waar je die besteld hebt?

Bij voorbaat dank voor een reactie.

groet,

Georgio

Link naar reactie

Ik heb onlangs voor de zomerperiode een cover gevonden die snel over het cabriodak is te bevestigen en ook snel kan worden verwijderd. Erg handig aangezien katten het cabriodak een lekkere uitkijkpost vinden zo onder de beschutting van de carport. Daarnaast hoef ik het cabriodak niet elke keer te ontdoen van stof, kattenharen, bladeren, etc. Je denkt dat de auto mooi beschut staat onder zo'n grote carport. De praktijk is anders, het is verbazingwekkend hoeveel rotzooi zich op en om de auto verzamelt binnen enkele weken.

IMG_3569-2.jpg

aangepast door ZReihe
foto was te groot
Link naar reactie
28 minuten geleden, Ewout zei:

Cabriosupply?

 

Ik zit naar hetzelfde te kijken voor m’n MX5 die helaas niet altijd droog kan staan.

 

Bevalt het? Kwa kwaliteit en hoe je hem aanbrengt?

Shopforcovers.com (Vaassen, Nederland). Merk: Cabrio Shield, op maat voor Z4 E85. Het is echt een stevige cover. Verstevigd aan de onderzijde en simpel en snel te bevestigen met klittenband rond de spiegel. BMW heeft destijds ook een gelijksoortige cover als accessoire gehad. Geen gedoe met banden die aan de wielen bevestigd moeten worden en de carrosserie kunnen beschadigen. Ik weet niet of ze er ook één voor de MX5 hebben.

aangepast door ZReihe
Link naar reactie
  • Administrator
Op 30-4-2021 om 17:27, georgio zei:

 

Is dat een rubbertje van de tankdop

Heb je een berichtje gestuurd 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.