Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Voor de wintermaanden als de auto onder de carport aan de druppellader staat een buitenhoes: 

 

BMW Z4 E85 Roadster Outdoor

Autohoes

77-04-10-BMW-E85image.png.ecf809dfd48f8b798feb234bbb9745ca.png

aangepast door ZReihe
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Wielen refurbished. 
passen niet op de 2.8 en ik zie ook af van de aanpassingen om ze passend te maken. Nu dus een set van de afgrond gered en als kunst in de woonkamer gezet 😜

mocht iemand interesse hebben hoor ik het. 

55E5E4B4-00AE-4BBA-B761-8600E9890BD9.jpeg

23EE0CDB-D345-42E2-9633-B84F56F91785.jpeg

98167195-2363-41BC-A9F4-3E6EA3CECF1B.jpeg

Link naar reactie
Op 27-6-2020 om 11:21, Ruud_19 zei:

En voor de Polo en Up! 

D325955D-A6CC-44B2-8351-10604A0B372E.jpeg

 

 

 

 

Heb jij het al gebruikt Ruud?

Die heb ik ook al een paar weken staan.

Net geprobeerd op de auto van mijn vrouw, wat een waanzinnig spul is dat zeg.  De auto glimt er ook mooi van en ik heb nog nooit zo makkelijk een auto droog gemaakt.

Benieuwd hoelang het blijft werken.

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dacht dat ik de eerste was, maar de zoekfunctie heeft zijn doel gehad. 

Ik heb bezoek gehad van ongenodigd volk. 

Ik heb ook maar een rekje gemaakt. Ik weet niet of het helpt, vanochtend weer allerlei zaken onder de motorkap gevonden en nieuw afgeknabbeld isolatie materiaal. 

Ik baal als een stekker, bij aankoop brandschoon en puntgaaf, dat kan ik nu niet meer zeggen😤

hoop dat het afdoende is. IMG_5857.jpg.aac6ef1971666620d0672d30d129af44.jpg

IMG_5856.jpg

Link naar reactie

Yep, ook ik moest er aan geloven... De oude is in het midden gescheurd, dus weer  een nette originele 3e remlicht er in.

Kost even wat zo'n rode, maar toch wel mooier dan een witte (vind ik 😊)

IMG_20200804_101646.jpg

aangepast door BroC
Link naar reactie
  • Administrator

^ Op een zwarte of blauwe  zeker. Mijn theorie is dat het derde remlicht niet het mooiste aan de Z4 is en dus zoveel mogelijk moet wegvallen. Op mijn titaanzilveren moet het dus juist wit zijn om mooi weg te vallen ...

Link naar reactie
11 minuten geleden, Maurits zei:

^ Op een zwarte of blauwe  zeker. Mijn theorie is dat het derde remlicht niet het mooiste aan de Z4 is en dus zoveel mogelijk moet wegvallen. Op mijn titaanzilveren moet het dus juist wit zijn om mooi weg te vallen ...

De mijne is zwart, dus daar kan ik me wel in vinden 👍

Link naar reactie
9 uren geleden, Maurits zei:

^ Op een zwarte of blauwe  zeker. Mijn theorie is dat het derde remlicht niet het mooiste aan de Z4 is en dus zoveel mogelijk moet wegvallen. Op mijn titaanzilveren moet het dus juist wit zijn om mooi weg te vallen ...

 

En precies daarom heb ik mijn oog laten vallen op een smoke-getint exemplaar voor mijn Sterling Grau Z4, mocht ik ooit eens aan de beurt komen.

 

Weet niet hoe lang zo'n ding gemiddeld mee gaat voordat hij scheurt of de geest geeft, maar volgens mij hebben ze hem bij mijn ZZZZ vorig jaar mei vervangen voor de afleverbeurt.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.