Ga naar inhoud

Aanschaf


Huub

Aanbevolen berichten

Ben me aan het orienteren op een navigatie systeem en heb jullie hier al vaker over horen spreken ik ben een beetje verliefd op de Pioneer Avic X1R geworden is dit een beetje overdreven keus?

fi2546591.jpeg

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ben me aan het orienteren op een navigatie systeem en heb jullie hier al vaker over horen spreken ik ben een beetje verliefd op de Pioneer Avic X1R geworden is dit een beetje overdreven keus?

avic%20x1.jpg

KaaChing!! :sleepy:

Link naar reactie
Ben me aan het orienteren op een navigatie systeem en heb jullie hier al vaker over horen spreken ik ben een beetje verliefd op de Pioneer Avic X1R geworden is dit een beetje overdreven keus?

Ik heb het beestachtig apparaatje eens opgeZocht en kan alleen maar Zeggen:

Dit is een hebbedingetje !!

Je kunt er jouwn "Home-made" adult films mee showen en er een Playstation op aansluiten, dus...wat wilt gij nog meer. :sleepy:

Het leukste is de mogelijkheid voor het aansluiten van een achteruitrij camera. What PDC? :smart:

Link naar reactie

Ik heb hem zelf ook in de auto zitten en ik ben er tevreden over.

Alleen moet je het met 1 dvd speler doen dus de navigatie dvd moet eruit als je een cd/dvd wil afspelen werkt dan wel door op geheugen maar is toch een beperking voordeel is natuurlijk minder inbeslagname van ruimte welke toch al zo schaars is in een Z

Ook het touchscreen is ideaal in vergelijking met de vele afstandsbedieningen bij andere types.

Gr. :fez:

Link naar reactie

Ik blijf zweren bij TomTom. Goedkoop, beter dan veel andere navsystemen icl DVDs, en behoorlijk ver te manipuleren en zelf in te stellen. Gratis een lijst met flitspalen erin en je wordt daar ook voor gewaarschuwd. Heb je een andere auto? Dan zet je hem even over.

Ik heb daar het nadeel van een losse draad en de raambevestiging ruimschoots voor over.

Link naar reactie

Huub, op de zaak heeft nog iemand een pioneer avx-7000 te koop liggen. Prijs: €800,-

Inclusief navigatie-computer, dvd, mp3, dsp, 7inch monitor. Dat is wat ik zo heb meegekregen.

Als het je wat lijkt moet je het maar even zeggen. Prijs kan altijd nog over gepraat worden :lmao:

avxp7000cd.jpg

Link naar reactie

Mooi aanbod sledge maar te veel losse componenten en heb een vriendin met hoge eisen(erg he)de avic is mooi compact en past in het Din gat.

Link naar reactie
Deze toch ook? :lmao: maar geen probleem, nieuwere versie is inderdaad ook wat stijlvoller.

DE avic 7000 is inderdaad een unit met klapscherm maar de navcomputer is toch los??

Link naar reactie

Ik vind mijn BMW Becker traffic pro heel mooi. Hij begroet me iedere morgen uitgebreid met BMW, klinkt goed, navigatie werkt uitstekend en ook veel software voor te krijgen, voordeel boven Tommy is dat ie TMC heeft.

Verder heeft ie de originele verlichtingskleur en is compatible met de BMW wisselaar. Ook is ie mooi dun in het interieur ingewerkt.

Als je me eerlijk vraagt vind ik dit dikke gevaar erg protserig overkomen past goed in die afschuwelijke protserige auto die afgebeeld is met al die prullaria maar als je veel in de file staat zeker leuk met die gimmicks IMHO, IMHO :lmao: ^_^

PS Huub, liefde maakt blind :lmao: ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.