Ga naar inhoud

Show us your interior pics!.


throttle up

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Het interieur van de Z3- Z3 M- Z3 Coupe-Z4- Z4 Coupe-Z8.

Hoeveel combinatie's zijn er eigenlijk? hoe zit het met de ruimte achterin bij de coupe's is daar ruimte voor de hond?
Hoe onderhouden we het leer ? wie is er nog orgineel BMW? Wie heeft er zelf wat aan toegevoegd?
Leuke foto's spannende foto's aktie foto's maar wel van je eigen auto.

Ik heb het Oregon interieur chroom line en het houten console.

Leer behandeling swiss vax en Elephant Leather Fat .



Eerste foto 5-2012


P1000292.jpg .


Update!!! 12- 2012


P1000399.jpg

Update 06-06-2013

P1000587_zps318e556b.jpg

aangepast door throttle up
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

LPCM Individualleder Walknappa Champagne

0249 Multifunktion eel Stuur

0255 Sport Stuur ( Individual)

0345 Chrome Line interieur

04ML Individual Interieurlijsten Pianolack Zwart

0711 M Sportstoelen

07M2 Individual Komposition 1

dsc00705y.jpg

dsc00708q.jpg

Geplaatst:

'99 2.8 Coupe...

margot084.jpg

'02 M Coupe

raidairbag.jpg

'01 3.0i Coupe (Individual Tanin Rot)

601db.jpg

'02 M Coupe (Imola/Zwart)

1021a.jpg

Geplaatst:

Die 2e foto.

Wat is dat voor stuur?

Hmmm, Ik vind minder mooi dan orgineel. Maar goed smaken verschillen. :)

  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Tijdje geleden ben ik geinspireerd door een foto die bij een vriend van me thuis hing. Het was de binnenkant van een auto in het donker met alleen de auto verlichting aan. Ik heb dezelfde type foto gemaakt van mijn auto en had het idee dat dit misschien wel een leuk en mooi topic op kan leveren!

Oftewel post hier mooie, leuke of inspirerende foto's van de binnenkant van je Z.

Ik zal gelijk maar aftrappen met die van mij. Ik wil de foto binnenkort nog een keer met een wat licht gevoeliger lens maken om wat meer contrast te krijgen met het interieur maar ik vond dit er al niet slecht uit zien.

Z4_interior_by_night.jpg

Geplaatst:

Jody, leuk initiatief!!!

Zal binnenkort als die van mij ook 'klaar' is aan de binnenkant een foto posten.

Groetjes Ivo

Geplaatst:

Topaz bleu... inmiddels wel een nieuw M-pookje, die foto is nog niet beschikbaar.. :rolleyes:

interieurz330lter.jpg

Geplaatst:

Klein, maar fijn :clapping:

pano-09.jpg

oja :m: estoril blue

Geplaatst:

beetje donker maar doet wel gezellig aan toch?

DSC_0404.jpg

Geplaatst:

^ ik wou het niet zeggen, maar vroeg me wel af in welke rosse buurt Sander zijn auto parkeert. :sFun_whistle:

  • Like 1
Geplaatst: (aangepast)
:sHa_biggrin2: ach joh is weer eens iets ander. aangepast door sandere39
Geplaatst:

Wist niet dat de "Waterval" leds zo fel waren.

Herinner ik me niet van m'n Z4 ... lange sluitertijd? Inderdaad wel een beetje bordeel achtig haha ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.