Ga naar inhoud

wederom een vraagje ivm afstandsbediening

walterz3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allen,

ik ben een trotse bezitter van een z3 2,8 bj 98

nu de vraag is:

er zit reeds centrale vergrendeling op als ik de deuren dicht doe met de sleutel in het slot.

ik heb hier op de site al vanalles tegengekomen van afstandsbedieningen maar kom er niet uit.

ik weet dat je een speciale spiegel moet hebben(met draadjes),die heb ik mij al aangeschaft 2e hands

echter als ik de binnenverlichting demonteer zitten er geen extra kabeltjes voor het aansluiten van deze spiegel.

die moet ik dan zelf voorzien vermoed ik?

wat hebben we voorts nog nodig?een originele bmw sleutel heb ik met print in,dus aanleren kan later.

moet ik dan enkel nog een module hebben?zijn deze std voorzien?

hopelijk weet een handige harry raad...

mvg walter

• Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

misschien ten overvloede maar bel eens met onze huis dokter wel edele heer Ruud alias Roodkapje in Reeuwijk of stuur PM

Geplaatst:

Je hebt nog een stukje kabel nodig, ergens onder het dashboard bij de stuurkolom vindt je een loze stekkerverbinding vandaaruit kan je hem verlengen tot aan de spiegel.

Geplaatst:

hoi ruud,

bedankt voor uw reactie,

dit heb ik nog niet gedemonteerd,dus zal ik een dezer dagen eens op zoek moeten gaan.

aan de zijde achter dashbordkastje zit wel een blauwe stekker die nergens in zit.moet deze normaal in de module zitten?

mvg walter

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen