Ga naar inhoud

ombouw naar M


Aanbevolen berichten

ik werk sinds kort op zaterdag bij een bmw demontage bedrijf nou hebben ze toevallig nog een achterklep en achterbumper van een M liggen dus ga ik deze erop zetten iemand nog tips waar ik op moet letten bij montage etc? dit bedrijf heeft nog veel meer voor de z3 liggen deuren bumpers etc etc dus als je iets nodig hebt moet je het me maar even vragen! waarschijnlijk hebben ze nog een achterklep van een M coupe en achterbumper iemand interesse? groet patrick

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja daar had ik geluk mee ik had al 1 M spiegel en hij had toevallig de andere kreeg ik nog voor niks mee ook! waarschijnlijk komen de voor en achteras er ook onder van een M

Link naar reactie

Ik kan je helaas niet helpen, behalve de verschillen aan de buitenkant weet ik het niet :huh: Eens op het web zoeken en anders leren wij hier weer van jou. Moet in ieder geval passend te krijgen zijn want AFAIK zijn er aan de spatborden geen verschillen tussen ///M en niet ///M. De bumper heb je ook erbij dus dat zou al moeten aansluiten :D

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
hebben jullie bij dat bmw demontage bedrijf toevallig ook nog 2 achterspatborden (l+r) liggen?

van een 2.8 of een -_- ? wel voor een cabrio

en zou je eventueel een (richt)prijs kunnen geven?

ik hoor graag van je

Grtz Roberto

Roberto,

Dit draadje is van 27 Maart 2005. Ondertussen heeft de poster zijn QP al in de prak gereden en is sindsdien niet meer actief op het forum.

dit is hun website, je kan ff bellen....

http://www.sterkens.lpow.nl/bmw-onderdelen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.