Ga naar inhoud

Houder telefoon

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heeft iemand een oplossing voor het bevestigen van een telefoonhouder of TomTom, rechts aan het middenconsole, zonder (zichtbare) gaten te boren.

Niet van de lompe dingen als Brodit ProClip of Kude ConsoleMount.

Ik heb al eens een keer in een andere Z3 een klein steuntje gezien.....aan de bijrijderszijde.

Deze bedoel ik, wie kan mij op de goede weg helpen....!?!

Houdertelefoon-navigatie2.jpg

Houdertelefoon-navigatie1.jpg

Greetz.

aangepast door allaroundtheworld
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Ik had de tomtom eerst met de zuignap aan de voorruit zitten,

vond dit erg ver weg.

Nu bij Halfords een zelfklevende ring (6euro) gekocht voor zuignap en tomtom vrij vooraan op dashboard te plaatsen.

Beter af te lezen en ziet er beter uit!

Ook een mogelijkheid....

aangepast door Ronlittle
Als je op de vorige post reageert gebruik dan niet Citeren.
Geplaatst:

Ik heb deze steun die perfect aan de rechterkant past maar waar je die nog kunt kopen ?????

dsc00141rv.jpg

Grrroeten

Ad

Ja, zoiets bedoel ik...... :clapping:

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Geplaatst:

@allaroundtheworld als je op een bericht reageert doe het dan niet via citeren maar gebruik het lege tekstvlak. Zo houden wij het nog een beetje leesbaar

Geplaatst:

Avvr heeft ze gewoon, nu ff op vakantie, kortom ruud bellen na 12 augustus....

Geplaatst:

Oké, bedankt, ga ik toch naartoe om een cruise control in te laten bouwen, kan het in een moeite door....

Geplaatst:

Ik heb deze Brodit clip speciaal voor de Z4, en vind hem helemaal niet zo lomp. Hij is er ook met een elektrisch aansluiting zodat je telefoon in de houder wordt opgeladen.IMG_1500.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heeft iemand een oplossing voor het bevestigen van een telefoonhouder of TomTom, rechts aan het middenconsole, zonder (zichtbare) gaten te boren.

Niet van de lompe dingen als Brodit ProClip of Kude ConsoleMount.

Ik heb al eens een keer in een andere Z3 een klein steuntje gezien.....aan de bijrijderszijde.

Deze bedoel ik, wie kan mij op de goede weg helpen....!?!

Houdertelefoon-navigatie2.jpg

Houdertelefoon-navigatie1.jpg

Greetz.

Geplaatst:

Heej, ik heb precies zo'n zelfde steuntje, en zo'n garage, en, en...... :) Succes met zoeken.

Goed om te zien dat ik de foto's niet voor niks voor je heb gemaakt.

Geplaatst:

heb je er nu nog geen, ik dacht dat je naar Ruud ging of had hij niets meer liggen ?

ik heb er ook 1, ga binnenkort de telefoonhouder er van af doen en de gps tegen bevestigen,dat is waarschijnlijk ook jouw bedoeling

bmwz3068.jpg

By [url=http://profile.imageshack.us/user/

Geplaatst:

Ik ben gisteren inderdaad bij Ruud geweest maar moet eerlijk zeggen dat ik helemaal vergeten was er naar te vragen.

Maar ik had van Alex67 al vernomen dat toen hij er was Ruud geen steuntjes had.....

En ik wil inderdaad daar mijn navigatie gaan plaatsen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Inderdaad, als je zo op de foto kijkt lijkt het er wel op, toch maar eens goed op de site van Kuda kijken.....

Bedankt voor je reactie!

Geplaatst:

Volgens mij is het kleine steuntje op de eerste foto een origineel BMW-steuntje:

http://bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Roadster/Europe/Z3_2.2i-M54/LHD/N/2002/june/browse/communication_systems/telephone_console/

Waarschijnlijk niet meer via de dealer te bestellen, maar ik zie ze nog wel eens op Ebay voorbij komen.

Geplaatst:

Hey HBmw3, volgens mij is dat de telefoonconsole die ik bedoel...!

Zal eens op e-bay zoeken.

Thanks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen