Ga naar inhoud

(alweer) sportuitlaten


Derk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jongens....................jongens.................................Relax :cool:

Rule number one in a crisis situation: Relax !!!

Stel dat je word uitgedaagd en je denkt: Shit, ik heb maar een Z3 1.8/1.9, wat doe je dan?

Je prijst jeZelf gelukkig omdat je een BijZonder Mooie Wagen hebt waar veel, héél veel mensen

alleen maar van kunnen dromen :smart:

En dan: Wegligging, souplesse, remkracht, achterwielaandrijving..............use your adrenaline :skull:

Rijd een bochtig traject, sturen en nog eens sturen en rijd op het randje.........gegarandeerd succes :sleepy:

Link naar reactie
Zedri heeft gelijk, open dak over een landweggetje is een grotere kick dan 200+ op een snelweg...maar dat is slechts een mening.

Kom op, Ivo. Ga nou me niet vertellen dat het allemaal niets uitmaakt, 1.8 of >2.8.

Landweggetjes of grote weg, Z3 1.8 stelt geen ene **t voor, op welke weg dan ook.

Liever met een >2.8 over landweggetjes of snelweg dan met een 1.8! Waarom daar doekjes om winden??

Link naar reactie

Tuurlijk maakt het wel degelijk uit, daar zal ik ook geen doekjes om winden. De vergelijking die ik maak is dat ik het persoonlijk lekkerder vind om met m'n 1.8 Z3 open te touren over een dijk dan met een Golf GTI 200+ over de snelweg te schieten.

Natuurlijk zou bij mij het plaatje ook pas echt af zijn als ik OOK 200+ zou kunnen maar wat niet is kan nog komen toch :lmao:

Link naar reactie
Zedri heeft gelijk, open dak over een landweggetje is een grotere kick dan 200+ op een snelweg...maar dat is slechts een mening.

Kom op, Ivo. Ga nou me niet vertellen dat het allemaal niets uitmaakt, 1.8 of >2.8.

Landweggetjes of grote weg, Z3 1.8 stelt geen ene **t voor, op welke weg dan ook.

Liever met een >2.8 over landweggetjes of snelweg dan met een 1.8! Waarom daar doekjes om winden??

Rob jij gaat mijn QPE ff testen de 15de :lmao:

Link naar reactie
Tuurlijk maakt het wel degelijk uit, daar zal ik ook geen doekjes om winden. De vergelijking die ik maak is dat ik het persoonlijk lekkerder vind om met m'n 1.8 Z3 open te touren over een dijk dan met een Golf GTI 200+ over de snelweg te schieten.

Natuurlijk zou bij mij het plaatje ook pas echt af zijn als ik OOK 200+ zou kunnen maar wat niet is kan nog komen toch :lmao:

zoek in duitsland eens een snelweg die vrij stijl naar beneden loopt. :lmao:

Link naar reactie
Kom op, Ivo. Ga nou me niet vertellen dat het allemaal niets uitmaakt, 1.8 of >2.8.

Landweggetjes of grote weg, Z3 1.8 stelt geen ene **t voor, op welke weg dan ook.

Rob, je bent gewoon verwent/gewend geraakt aan je mooie bakkie. ;)

Wat is nou een litertje? Dat drink je toch Zo weg? ;)

Nee, serieus, ik denk dat ik een SuZuki Alto 3 cylinder voor jullie regel de 15e.

Of een Subaru mini jumbo.

Oke oke, is een beetje flauw, maaaaaaaaaaar, dan voelt jouwn Z weer perfect aan daarna.

En als dat dan nog niet helpt stel ik voor om een inZamel aktie te houden voor een "Rob's 2.8". ;) :D

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast Gast_Jan

Haai Derk,

Wij rijden zelf ook een 1.9 uit het jaar 1997. Ik heb vorig jaar een

sportuitlaat laten bouwen uit RVS bij EPS in Drente....

Erg tevreden, hoeveel geluid kan je zelf bepalen dmv verschillende

dempers, nadat je daar tevreden over bent kan je het eindstuk

bepalen en vervolgens bouwen ze er de uitlaat onder...

Kan allemaal in een middag, kortom ik vond het een prima oplossing.

Pas nog geweest voor een RVS uitlaat voor mijn Cinq Turbo..

Kosten ongeveer 500 a 600 euro....

http://www.uitlaten.com/main.html

Dus misschien heb je hier wat aan....

Gr

Jan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.