Ga naar inhoud

(alweer) sportuitlaten


Derk

Aanbevolen berichten

All,

Ik zie dat er veel geinvesteerd wordt in sportuitlaten :blink: . Ben dit zelf ook van plan. Ik zit alleen te dubben over het merk. Ik wil niet al te luid gaan, aangezien ik met de Z ook nog wel eens op vakantie wil, en 5 uur met zo'n dreun dan niet zo'n pretje is! :lol:

De merken die voor mij in aanmerking komen zijn Eisenmann (normaal? Sound?), Bastuck en Supersprint.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee, en waarvoor kan ik hier het goedkoopst terecht?

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zit er nog een nieuwe inkoopactie aan te komen? Of gelden de destijds afgesproken prijzen nog? ^_^ Ik zag dat dit wel de sound uitvoering is. Is deze erg "luidruchtig"? (ik weet het antwoord denk ik al: iedereen vind dit meevallen :lol:

Link naar reactie

Vind het eerlijk gezgegd niet meevallen, heel gek, het ene moment vind ik het teveel van het goede maar bij optrekken klinkt het toch wel "agressief"...

Kom gewoon naar de eerstvolgende meeting en oordeel dan zelf!

...Heb nog een Remus liggen ^_^

Link naar reactie

Derk: contacteer Oliver bij Sportwheels gewoon eens en zeg dat je gebruik wlt maken van de Z3 Forum Deal. Misschien krijg je dan inderdaad nog die mooie prijs :(

Verder vind ik de Eisenmann inderdaad luider dan gedacht, met name binnenin de auto. :lol: Maar eigenlijk is dit juist het verslavende :o ^_^

Link naar reactie

He die Derk ik vind de Eisenmann ook super soms ben ik wel benieuwd naar het geluid van de supersound en is de sound nmi soms wel eens te "stil"maar als je de QP flink gas geeft en de reactie van omstanders bemerkt is het geluid ook wel genoeg.Maar naarmate de tijd word het geluid wel dieper.

Groet Huub

maar ervar het geluid op de meeting ^_^

Link naar reactie
Vind het eerlijk gezgegd niet meevallen, heel gek, het ene moment vind ik het teveel van het goede maar bij optrekken klinkt het toch wel "agressief"...

Ivodl, wat jij en ik duidelijk missen is power. Een hoop "lawaai" bij optrekken en er gebeurt nauwelijks iets, is bepaald niet alles. "Veel geblaat en weinig wol", noemen ze dat. Dan is dat is inderdaad soms teveel van het goede.

De Eisenmann ziet er schitterend uit, doet met z'n dubbele uitlaat power vermoeden, maar waar die power er niet is, slaat het op zich fraaie geluid meestal nergens op.

Ik vind het zelfs al genant als het eerste de beste boodschappenautootje dat je niet eens hóórt, naast me staat en ik met een hoop lawaai voor geen meter sneller ben!

Link naar reactie
Vind het eerlijk gezgegd niet meevallen, heel gek, het ene moment vind ik het teveel van het goede maar bij optrekken klinkt het toch wel "agressief"...

Ivo, wat jij en ik duidelijk missen is power. Een hoop "lawaai" bij optrekken en er gebeurt nauwelijks iets, is bepaald niet alles. "Veel geblaat en weinig wol", noemen ze dat. Dan is dat is inderdaad soms teveel van het goede.

De Eisenmann ziet er schitterend uit, doet met z'n dubbele uitlaat power vermoeden, maar waar die power er niet is, slaat het op zich fraaie geluid meestal nergens op.

Ik vind het zelfs al genant als het eerste de beste boodschappenautootje dat je niet eens hóórt, naast me staat en ik met een hoop lawaai voor geen meter sneller ben!

hohoho, ik :lol: is geen power hoor :huh::lol: :battery:

Link naar reactie
Rob,

Bevalt die Eisenmann niet dan ? :huh:

Jazeker wel! Ziet er goed uit, goed geluid! Maar:

Mijn 1.8 ziet er nu uit en klinkt als een wolf in schaapskleren.

Zoals ik al zei: Veel geblaat en weinig wol, oftewel een geluid als ware het een échte roadster... Het geluid belooft wat en daar horen prestaties bij die nu eenmaal ontbreken bij zo'n lullig motortje.

Over de Eisenmann zelf niets dan goeds, daar ligt het niet aan!

Link naar reactie

Rob, hoe lang nog....... :lol: ...... ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je jezelf aan het oppeppen bent voor een inruilactie!

Probeer het op 15 mei ;) eerst maar eens uit, want zo af en toe hard optrekken is natuurlijk wel leuk, maar de meeste tijd brengen we toch allemaal door met B) cruisen (denk ik).

Michiel.

Link naar reactie

Ben het met je eens Michiel, op een dag als vandaag met een flauw zonnetje is het gevoel wat overheerst het cabrio gevoel en niet het gebrek aan power.

Tuurlijk wil ik een andere, wat zeg ik, ik wil een Z8 of een Z4! maar voorlopig zit dat er nog niet in dus ben ik maar wat trots op m'n huidige bakkie :lol:

Link naar reactie
Mijn 1.8 ziet er nu uit en klinkt als een wolf in schaapskleren.

Het is toch een schaap in wolfskleren :lol: Maar ik ken het gevoel, bij het stoplicht uitgedaagd worden, en dan maar van ellende rustig wegrijden met zo'n gezicht van : i'm too cool to race.... Ach ja je kan soms niet alles hebben ;)

Link naar reactie
Mijn 1.8 ziet er nu uit en klinkt als een wolf in schaapskleren.

Het is toch een schaap in wolfskleren :lol: Maar ik ken het gevoel, bij het stoplicht uitgedaagd worden, en dan maar van ellende rustig wegrijden met zo'n gezicht van : i'm too cool to race.... Ach ja je kan soms niet alles hebben ;)

Oh shit...dit is tè bekend B)

Link naar reactie

Helemaal mee eens, ze staan zich helemaal op te fokken terwijl ik dan toch echt zoiets heb: Ach, je hebt vast wat PK's meer, maar ik heb de zon op m'n kop en de wind in m'n haren...nou jij weer :notok:

Oh, misschien dat dit ook een herkenbaar iets is, STEL ( B) ) je rijd 160-180 op de snelweg, dan is er nooit iemand die een wedstrijdje doet, blijkbaar durven ze het dan toch niet aan...

Link naar reactie

OK, als ik jullie zo lees dus allereerst het cabriogevoel en dan pas de PK's? Of tóch de combinatie? Ik kies voor het laatste! Het is dat ik al zoveel geld heb uitgegeven aan mijn 1.8 en dat nooit meer terugkrijg, anders mocht 'ie nú weg, om minimaal een 2.8 aan te schaffen! Zeker als ik al die mooie prijzen zie, zo links en rechts.

Link naar reactie
Vind het eerlijk gezgegd niet meevallen, heel gek, het ene moment vind ik het teveel van het goede maar bij optrekken klinkt het toch wel "agressief"...

Ivo, wat jij en ik duidelijk missen is power. Een hoop "lawaai" bij optrekken en er gebeurt nauwelijks iets, is bepaald niet alles. "Veel geblaat en weinig wol", noemen ze dat. Dan is dat is inderdaad soms teveel van het goede.

De Eisenmann ziet er schitterend uit, doet met z'n dubbele uitlaat power vermoeden, maar waar die power er niet is, slaat het op zich fraaie geluid meestal nergens op.

Ik vind het zelfs al genant als het eerste de beste boodschappenautootje dat je niet eens hóórt, naast me staat en ik met een hoop lawaai voor geen meter sneller ben!

dit dan:

http://www.retecool.com/filmpies/v8.html

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.