Ga naar inhoud

datum prikken meeting


napoje

wanneer wil je het liefst een meeting?  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. wanneer wil je het liefst een meeting?

    • ZO 15 mei
      4
    • ZO 22 mei
      2
    • ZO 29 mei
      2
    • ZO 5 juni
      2
    • ZO 12 juni
      1
    • ZO 19 juni
      0
    • ZO 26 juni
      1
    • Maakt me niets uit
      8
    • Kan het niet op een ander weekeinde
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Door wie word er waar iets georganiseerd?

Als het word Zoals de eerste meeting is het bij voorbaat al een succes :lol:

Trackfun had iets voorgesteld in Venlo, met de gelegenheid tot driften :D

Was ook geen gek idee.

Okay Napoje dus... :cool:

aangepast door Zedri
Link naar reactie
Door wie word er waar iets georganiseerd?

Als het word Zoals de eerste meeting is het bij voorbaat al een succes :lol:

Trackfun had iets voorgesteld in Venlo, met de gelegenheid tot driften :D

Was ook geen gek idee.

Okay Napoje dus... :cool:

Het lijkt mij handig dit eens samen te organiseren via het forum. De route kunnen we het best door de limburgers laten samenstellen. voor de rest wil ik de lijntjes via deze site wel een beetje aan elkaar knopen. Dus spui vooral je wensen en behoeften hier.

dus de status tot nog toe:

1. De meeste stemmers zijn accoord met limburg dus dat lijkt mij geen discussiepunt meer.

2. Vul de poll in zodat de datum met de meeste stemmen de waarschijnlijke datum word.

Graag ook hier aangeven als je -in principe- wil komen.

Link naar reactie

Is het ook wat om de zaterdagavond al bijmekaar te komen bv hotelletje kunnen we de volgende ochtend redelijk vroeg op pad.(na niet te veel versnapperingen :lol: )

Link naar reactie
Is het ook wat om de zaterdagavond al bijmekaar te komen bv hotelletje kunnen we de volgende ochtend redelijk vroeg op pad.(na niet te veel versnapperingen :lol: )

strak plan :blink:

Link naar reactie
Is het ook wat om de zaterdagavond al bijmekaar te komen bv hotelletje kunnen we de volgende ochtend redelijk vroeg op pad.(na niet te veel versnapperingen :lol:  )

strak plan B)

Zeker het overwegen waard.

Kunnen we gaan "Nightriden", supersmalle weggetjes, één Z3 breed :D

Doen we ook wel eens op de mountainbikes, lachuh....

Maken we er een puZZelrit van, verstoppen we allemaal :m: onderdelen langs de route:lol:

Als het mooi weer is, vooral op Zondag, kan het wel eens erg druk Zijn op de mooiste paadjes.

Willen we hier met een rij auto's achter elkaar overheen kan het lastig worden.

Piérre,Sledgehammer, Zien jullie ons al rijden in kolonne de Keutenberg op :blink:

Keutenberg

Het is inderdaad oneindig mooi aan elkaar te sturen hierZo.

Een mooie lus over België past daar Zeker bij.

Mijn motto is VEEL STUREN.

LinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechts

LinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechts

LinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechts

LinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechtsLinksRechts

Link naar reactie
Zedri en Sledge, die route kunnen we toch wel samen verzinnen he.

Keutenberg is eigenlijk bestemmingsverkeer maar aangezien ik aan de andere kant ervan woon mogen we er dus rijden :m:

JA, je krijgt gewoon veel visite!! :lol: . zou een van jullie limburgers de routeplanning een beetje kunnen coördineren? Als we die meeting in mei willen moeten we wel ff gas geven.

Denk ook aan zaken als plekken voor tussenstops en voedsel voor zowel de mensen en de auto's :blink:

Je kan het, om het jezelf makkelijk te maken om een stukje uit de mergellandroute te pikken.

of hier:

http://www.gpstracks.nl/motorroutes-nederl...land.php?id=270

http://www.gpstracks.nl/motorroutes-nederl...land.php?id=232

en zo te zien hebben de z1 klan al eens zoiets gereden. HIER wat materiaal om jullie alvast enhousiast te maken.

Link naar reactie

Ik begin er steeds meeer zin :m: in te krijgen! De opgegeven datum is wat mij betreft niet exclusief: ik kan voorlopig op vrijwel alle data behalve eind juni (ff :cool: vakantie). Ook het idee om er een :blink: etentje + :lol: overnachting aan te knopen is helemaal niet verkeerd.

Michiel.

Link naar reactie
Zedri en Sledge, die route kunnen we toch wel samen verzinnen he.

Keutenberg is eigenlijk bestemmingsverkeer maar aangezien ik aan de andere kant ervan woon mogen we er dus rijden :m:

JA, je krijgt gewoon veel visite!! :lol: . zou een van jullie limburgers de routeplanning een beetje kunnen coördineren? Als we die meeting in mei willen moeten we wel ff gas geven.

Denk ook aan zaken als plekken voor tussenstops en voedsel voor zowel de mensen en de auto's :blink:

Je kan het, om het jezelf makkelijk te maken om een stukje uit de mergellandroute te pikken.

of hier:

http://www.gpstracks.nl/motorroutes-nederl...land.php?id=270

http://www.gpstracks.nl/motorroutes-nederl...land.php?id=232

en zo te zien hebben de z1 klan al eens zoiets gereden. HIER wat materiaal om jullie alvast enhousiast te maken.

Op de foto´s van de Z1 club sta ik ook nog op met mijn vorige zwarte, die rondrit en tussenstop regelen we :D

Link naar reactie
15 mei ziet er vooralsnog het beste uit, Napoje jij hebt de regie voor de datum!! :lol:

Ik wou wel ff wachten tot jullie een concrete route hebben. Als dat zo is... laat het weten en ik lanceer de hele zooi :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.